  • 1. Data: 2015-05-07 14:33:02
    Temat: orange: nieodebrane połączenia - czy widac je w internecie?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy da się jakoś obejrzeć/sprawdzić czy były jakieś nieodebrane połączenia w
    czasie gdy karta SIM była wyjęta z telefonu przez 2 dni? Bez wkładania karty
    SIM spowrotem do teleofnu... Np. gdzieś w internecie na MojeOrange czy jakoś
    tak? Albo jakimś kodem z innego numeru telefonu?

    I jeszcze jedno: czy jest dostęp do nagranych wiadomości u nich na serwerze
    z innego telefonu numeru niż własny? Nie wiem, czy można np. wykręcić swój
    własny numer i jak sie zgłosi automatyczna sekretarka dla mojego numeru to
    czy można tam wstukać coś aby odsłuchać zdalnie nagrane wcześniej
    wiadomości?

  • 2. Data: 2015-05-07 14:56:15
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > karty SIM spowrotem do teleofnu... Np. gdzieś w internecie na MojeOrange
    > czy jakoś tak? Albo jakimś kodem z innego numeru telefonu?

    Tego nie wiem.

> [...]
    > wykręcić swój własny numer i jak sie zgłosi automatyczna sekretarka dla
    > mojego numeru to czy można tam wstukać coś aby odsłuchać zdalnie nagrane

    Kiedyś jak byłem w Orange, to kojarzę, że była taka możliwość. Trzeba było
    zadzwonić na inny numer niż normalna poczta głosowa, podać numer
    odsłuchiwanej skrzynki i kod dostępu. Kod dostępu trzeba było wcześniej
    zdefiniować dzwoniąc na pocztę głosową ze swojego numeru. Poszukaj na ich
    stronie. Może jeszcze oferują tę usługę.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2015-05-07 16:19:49
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą yabba
    naskrobał(a):

> [...]
    > zdefiniować dzwoniąc na pocztę głosową ze swojego numeru. Poszukaj na ich
    > stronie. Może jeszcze oferują tę usługę.

    Era też kedyś miała cos podobnego, dzwoniło się na numer swojej poczty
    głosowej, tylko podawało się w pewnym miejscu numer który chciało sie
    odsłuchać, potem tylko hasełko i ziuu...
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Müller wrócił do swojego gabinetu i zastał Stirlitza klęczącego przed

  • 4. Data: 2015-05-08 09:34:24
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    ...:::WISKOLER:::... wrote:
> [...]
    > głosowej, tylko podawało się w pewnym miejscu numer który chciało sie
    > odsłuchać, potem tylko hasełko i ziuu...

    Kto jeszcze korzysta z poczty głosowej?
    Ta usługa jest bez sensu.
    Owszem, miała sens w dawnych czasach, gdy było taktowanie minutowe i
    operatorzy zarabiali dzięki poczcie głosowej dodatkowe pieniądze.

  • 5. Data: 2015-05-08 09:43:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-08 o 09:34, Poldek pisze:

    > Kto jeszcze korzysta z poczty głosowej?
    > Ta usługa jest bez sensu.
    > Owszem, miała sens w dawnych czasach, gdy było taktowanie minutowe i
    > operatorzy zarabiali dzięki poczcie głosowej dodatkowe pieniądze.

    Pszemol jest z juesej chyba, oni tam zawsze byli 10 lat do tyłu.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2015-05-08 11:00:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Poldek wrote:

    > Kto jeszcze korzysta z poczty głosowej?
    > Ta usługa jest bez sensu.

    jak najbardziej jest z sensem.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2015-05-08 11:30:05
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości

    > Kto jeszcze korzysta z poczty głosowej?

    Ja korzystam.

    > Ta usługa jest bez sensu.

    Dla mnie ma sens

    > Owszem, miała sens w dawnych czasach, gdy było taktowanie minutowe i
    > operatorzy zarabiali dzięki poczcie głosowej dodatkowe pieniądze.

    Wtedy właśnie ludzie wyłączali sobie pocztę głosową, żeby znajomi nie
    tracili całej minuty za sekundowe połączenie z pocztą.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2015-05-08 12:31:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 8 May 2015 11:30:05 +0200, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
    > Wtedy właśnie ludzie wyłączali sobie pocztę głosową, żeby znajomi
    nie
    > tracili całej minuty za sekundowe połączenie z pocztą.

    A taryfikacja była rozdzielana na pocztę/na żywego usera?

    --
    Marek

  • 9. Data: 2015-05-08 12:59:13
    Od: masti <g...@t...hell>

  • 10. Data: 2015-05-08 13:11:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-08 o 11:30, yabba pisze:
    > Ja korzystam.

    > Dla mnie ma sens

    Może i korzystasz, w sumie wielu ludzi z różnych XX-wiecznych rzeczy
    korzystają, ale co do zasady usługa jest bez sensu:

    - szybciej przekazać wiadomość smsem, niż nagrywać się i czekać aż ktoś
    odsłucha
    - nie ma pewności, że ktoś - nawet mając włączoną pocztę głosową - wie,
    umie, chce odsłuchać i odsłucha wiadomość bez zbędnej zwłoki.

    --
    Liwiusz