  • 1. Data: 2011-05-29 01:09:45
    Temat: Oslo - gdzie warto się wybrać?
    Od: Kosu <6...@e...pl>

    Witam,
    W przyszły weekend będę w Oslo. Nie znam miasta, nie bardzo mam czas
    przeszukiwać przewodniki, albumy czy nawet zdjęcia w internecie.

    Będę wdzięczny za poradzenie gdzie warto się wybrać z aparatem.
    Oczywiście poza muzeami i ważniejszymi zabytkami, bo po nich pewnie - w
    miarę możliwości czasowych - zostanę oprowadzony przez zaprzyjaźnionych
    miejscowych :)

    Niestety wyjazd jest krótki, więc na fiordy i klasykę typu porzucone na
    brzegu łódki się nie załapię :/

    Byłbym też wdzięczny za radę "kulturową". Jak wiadomo - ludzie różnie
    reagują na obiektyw. Ktoś wie jak to wygląda w Norwegii? Skandynanowie,
    których znam, są bardzo przyjaźni, ale cenią swoją prywatność (czyli są
    stereotypowi :]). Czy może Oslo jest tak turystyczne, że nie ma z tym
    problemu?

    pozdrawiam,
    PK

  • 2. Data: 2011-05-29 09:01:15
    Temat: Re: Oslo - gdzie warto się wybrać?
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-29 03:09, Kosu pisze:
    > Witam,
    > W przyszły weekend będę w Oslo. Nie znam miasta, nie bardzo mam czas
    > przeszukiwać przewodniki, albumy czy nawet zdjęcia w internecie.
    (...)

    Popytaj na rec.travel.europe
    pwz

  • 3. Data: 2011-05-29 09:19:20
    Od: atm <...@v...pl>

    na pl.rec.turystyka.tramping byl ostatnio temat Jeden dzien w Oslo.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-05-29 14:29:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4de19cd4$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>,
    Kosu <6...@e...pl> wrote:

    > Witam,
    > W przyszły weekend będę w Oslo. Nie znam miasta, nie bardzo mam czas
    > przeszukiwać przewodniki, albumy czy nawet zdjęcia w internecie.

    Kup se jakis przewodnik.
    Jak nie amsz czasu - twoja strata.

> [...]
    > Oczywiście poza muzeami i ważniejszymi zabytkami, bo po nich pewnie - w
    > miarę możliwości czasowych - zostanę oprowadzony przez zaprzyjaźnionych

    Spodziewasz sie jakichs cudow?
    Nie dosc, ze nie bedziesz mial czasu, to jeszcze chcesz ogladac cos
    extra.
    Dla mnie Oslo to Bygdoy i Holmenkollen, ale tam na pweno bedziesz
    zaprowadzony...

    TA

  • 5. Data: 2011-05-29 19:12:49
    Od: Kosu <6...@e...pl>

    On 2011-05-29 16:29, T...@s...in.the.world wrote:
    > Kup se jakis przewodnik.
    > Jak nie amsz czasu - twoja strata.

    No pewnie właśnie moja strata - dlatego liczyłem na jakieś wskazówki.

    > Spodziewasz sie jakichs cudow?

    Będą mnie oprowadzali mieszkańcy, więc zapewne zwiedzę ważniejsze muzea
    itd, ale chciałbym też przywieźć coś fajnego na karcie pamięci. Stąd
    pytanie na grupę, której czytelnicy może byli i mają sygestie. Inne niż
    "kup przewodnik". Lecę za kilka dni i nie wiem czy zdążyłbym go otworzyć.

    pozdrawiam,
    PK

  • 6. Data: 2011-05-30 11:51:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kosu" <6...@e...pl> napisał w
    > W przyszły weekend będę w Oslo. Nie znam miasta, nie bardzo mam
    > czas przeszukiwać przewodniki, albumy czy nawet zdjęcia w
    > internecie.

    Pisz na pl.rec.sport.zimowe - jest tam jedna grupowiczka z
    Norwegii.

    > Niestety wyjazd jest krótki, więc na fiordy i klasykę typu
    > porzucone na brzegu łódki się nie załapię :

    Ja bym sobie chyba nie darowal
    http://www.pbase.com/blackone/stryn
    http://www.pbase.com/blackone/root

    J.

  • 7. Data: 2011-05-30 18:36:33
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4de29aab$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>,
    Kosu <6...@e...pl> wrote:

> [...]
    > Stąd
    > pytanie na grupę, której czytelnicy może byli i mają sygestie.

    Myslisz, ze mieszkancy nie znaja takich rzeczy, ktore znaja przyjezdni
    oraz autorzy przewodnika?

    > Inne niż
    > "kup przewodnik".

    Uwazam ze twoje postepowanie podyktowane moze byc wrodzonym skapstwem..

    >Lecę za kilka dni i nie wiem czy zdążyłbym go otworzyć.

    Mozesz w samolocie.

    TA

  • 8. Data: 2011-05-30 19:06:37
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <is00bc$eeh$1@news.onet.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "Kosu" <6...@e...pl> napisał w
    >
    > Pisz na pl.rec.sport.zimowe - jest tam jedna grupowiczka z
> [...]

    Ja to nie rozumiem takiego podejscia.
    Najpierw pisze ze 'nie ma czasu na przeszukiwanie przewodnikow', wiec
    chce zeby ktos mu strescil.
    Potem chcialby zobaczyc cos ekstra, czego nie znaja miejscowi, ale mowi,
    ze bedzie w Oslo krotko, wiec i tak bedzie mial malo czasu...

    TA