  • 1. Data: 2013-11-22 07:27:02
    Temat: Osłona tłoczka zacisku hamulcowego Mito
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Przy montażu uszkodziłem gumową osłonę tłoczka tylnego zacisku
    hamulcowego w Alfie Mito. Kupić tego osobno się (chyba) nie da.
    Czy podejdzie od jakiegoś innego bardziej popularnego auta?
    Jacek

  • 2. Data: 2013-11-22 08:59:48
    Temat: Re: Osłona tłoczka zacisku hamulcowego Mito
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-11-22 07:27, Jacek pisze:
    > Przy montażu uszkodziłem gumową osłonę tłoczka tylnego zacisku
    > hamulcowego w Alfie Mito. Kupić tego osobno się (chyba) nie da.
    > Czy podejdzie od jakiegoś innego bardziej popularnego auta?
    Zacznij od pytania do ASO, czy mają to jako część zamienną, czy może
    jest to cały zespół razem z piastą, wahaczem, a najlepiej całą tylną
    ćwiartką ;-)

    Maciek

  • 3. Data: 2013-11-22 10:03:42
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > hamulcowego w Alfie Mito. Kupić tego osobno się (chyba) nie da.
    > Czy podejdzie od jakiegoś innego bardziej popularnego auta?

    Kochaniutki, bierzesz te uszkodzona gume i idziesz (albo wysylasz) do:
    http://www.ggtrading.pl/
    i masz ASO i wszelkich naciagaczy w dupie.

  • 4. Data: 2013-11-22 11:38:47
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-11-22 10:03, Czesław Wiśniak pisze:
    > Kochaniutki, bierzesz te uszkodzona gume i idziesz (albo wysylasz) do:
    > http://www.ggtrading.pl/
    > i masz ASO i wszelkich naciagaczy w dupie.
    Rozumiem, że odtworzą mi identyczną, jak im dostarczę, czyli z dziurą ;-)
    Jacek

  • 5. Data: 2013-11-22 12:37:13
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Rozumiem, że odtworzą mi identyczną, jak im dostarczę, czyli z dziurą ;-)

    :-)
    Zmierz średnice, najlepiej zdemontuj gumę i jedź do jakiejś większej kumatej
    hurtowni moto, powinni coś dobrać. Układy hamulcowe robią różni producenci
    ale zwykle uszczelki mają ustandaryzowane w systemach ATE, Bosch, TRW itd
    itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 6. Data: 2013-11-22 14:57:10
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

> [...]
    > w Alfie Mito. Kupić tego osobno się (chyba) nie da.
    > Czy podejdzie od jakiegoś innego bardziej popularnego auta?

    Zaciski wystepuja systemami, wiec zazwyczaj montowane sa do wielu modeli.
    Zadzwon do tego sklepu. Handluja wszystkim zwiazanym z hamulcami i maja duzo
    katalogow i powinni dojsc, jak nie po modelu to po rozmiarach.
    http://www.carix.pl/site/k.html

    Zestawy gumek robi min firma autofren i tak to wyglada
    http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/XxsAAOxyirJ
    SGNJp/$T2eC16V,!y8E9s2fjtrRBSGNJocPOg~~60_35.JPG

    Tmek

  • 7. Data: 2013-11-22 18:42:13
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    zapytaj w www.carix.pl