  • 1. Data: 2013-11-22 07:55:40
    Temat: Naklejka bezkarności ? ( :) )
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Tak mi się o poranku pomysł urodził, może ktoś podłapie i spróbuje
    sprzedawać na "znanym portalu aukcyjnym"?

    Nie wiem czy nadal, ale podobno kiedyś w Trójmieście naklejka "Rugby
    Arka Gdynia" zapewniała bezkarność/nietykalność pojazdu. Nieuprawnione
    użycie oznaczało raczej kasację :)

    Gdyby więc tak nakleić sobie na szybie "jestem Żydem i gejem", ze
    stosownym piktogramem, to można by czuć się bardziej bezkarnym, bo każda
    próba interwencji ze strony służb już na samym początku śmierdziała by
    nietolerancją i antysemityzmem.

    Choć pewno nie chroniłaby przed gwoździem... :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-11-22 08:09:47
    Temat: Re: Naklejka bezkarności ? ( :) )
    Od: K <...@...c>

    W dniu 22-11-2013 07:55, sqlwiel pisze:
> [...]
    >
    > Nie wiem czy nadal, ale podobno kiedyś w Trójmieście naklejka "Rugby
    > Arka Gdynia" zapewniała bezkarność/nietykalność pojazdu. Nieuprawnione

    nigdy tak nie było.

  • 3. Data: 2013-11-22 08:11:03
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > oznaczało raczej kasację :)
    >
    > Gdyby więc tak nakleić sobie na szybie "jestem Żydem i gejem",

    tecza panie, tecza ;D

  • 4. Data: 2013-11-22 08:51:29
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-11-22 07:55, sqlwiel pisze:
    > Tak mi się o poranku pomysł urodził, może ktoś podłapie
    Parę lat temu taką gwarancję dawało logo Lancii i rejestracja WE ;-)
    Jacek

  • 5. Data: 2013-11-22 12:37:16
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Choć pewno nie chroniłaby przed gwoździem... :)

    Przed tym mogloby ochronic "(...) Allah chroni wiernych, smierc
    niewiernym". Tylko to sie troche nie zgadza z tym gejem;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 6. Data: 2013-11-22 12:56:42
    Od: anacron <a...@a...pl>

> [...]
    >
    > Nie wiem czy nadal, ale podobno kiedyś w Trójmieście naklejka "Rugby
    > Arka Gdynia" zapewniała bezkarność/nietykalność pojazdu. Nieuprawnione

    W mieście na K swojego czasu taką bezkarność dawał "lizak" położony na
    siedzeniu pasażera, potem media zrobiły aferę i się skończyło.

    --
    anacron
    aba/

  • 7. Data: 2013-11-22 13:03:20
    Od: Wojtek <p...@a...eu>

    Dnia Fri, 22 Nov 2013 07:55:40 +0100, sqlwiel napisał(a):

> [...]
    > nietolerancją i antysemityzmem.
    >
    > Choć pewno nie chroniłaby przed gwoździem... :)

    Naklejka CD i niebieskie tablice :D

    Ktoś tu kiedyś pisał o takiej ciekawej teorii spiskowej, że któryś z
    urzędów wydawał tablice z końcówką wyróżnika "NC" co miało znaczyć "nasz
    człowiek" i chroniło przed otrzymywaniem mandatów od straży miejskiej :P

    --
    Wojtek

  • 8. Data: 2013-11-22 16:44:13
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-11-22 07:55, sqlwiel pisze:

    > Nie wiem czy nadal, ale podobno kiedyś w Trójmieście naklejka "Rugby
    > Arka Gdynia" zapewniała bezkarność/nietykalność pojazdu.

    Na pewno nie w całym trójmieście ;)
    Poza tym raczej urban legend, chociaż jeśli chodzi akurat o naklejki
    lokalnych klubów rugby, to dystrybucja była raczej ograniczona.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 9. Data: 2013-11-22 18:49:07
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 22 listopada 2013 07:55:40 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:
> [...]
    >
    > nietolerancją i antysemityzmem.
    >

    > Choć pewno nie chroniłaby przed gwoździem... :)

    Bezkarność daje naklejka europejskie stowarzyszenie policjantów czy jakoś tak. Sąsiad
    policjant taką wozi. Jak by nie dawała to by nie woził. Kiedyś sobie pomyślałem żeby
    zrobić podobnie wyglądającą. Ale mi się nie chciało. Oczywiście przed fotoradarami
    nie zabezpiecza.

  • 10. Data: 2013-11-23 14:41:31
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 22 Nov 2013 07:55:40 +0100, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    wrote:

    >Nie wiem czy nadal, ale podobno kiedyś w Trójmieście naklejka "Rugby
    >Arka Gdynia" zapewniała bezkarność/nietykalność pojazdu. Nieuprawnione
    >użycie oznaczało raczej kasację :)

    Teść miał, jak jeszcze pracował, naklejoną na szybie przepustkę
    wystawioną przez Kancelarię Sejmu RP. W zupełności wystarczała :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280