  • 1. Data: 2016-12-09 17:43:15
    Temat: PCB droższe z powodu samochodów elektrycznych
    Od: Marek <f...@f...com>

    http://imagecloud.pl/userfiles/nnqzl3tlgc/TS_PCB_inf
    ormacja.jpg

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-12-09 18:04:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 09 Dec 2016 17:43:15 +0100, Marek napisał(a):

    > http://imagecloud.pl/userfiles/nnqzl3tlgc/TS_PCB_inf
    ormacja.jpg

    Tak się ostatnio porobiło. Jak chińczyk kichnie, zaraz katar ma reszta
    świata :) że przypomnę skok cen akumulatorów parę lat temu.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2016-12-09 20:29:50
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    A miedz z KGHM to rozumiem ze chinczyki wykupili ?

  • 4. Data: 2016-12-10 00:08:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 9 Dec 2016 20:29:50 +0100, LeonKame <k...@l...com> wrote:
    > A miedz z KGHM to rozumiem ze chinczyki wykupili ?

    Widać od miedzi do laminatu daleka droga.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-12-10 04:08:19
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 9 grudnia 2016 17:43:20 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > http://imagecloud.pl/userfiles/nnqzl3tlgc/TS_PCB_inf
    ormacja.jpg

    > --
    > Marek

    Sranie w banie^n. W pcbcart wystarczy trochę pomarudzić i da się dogadać na ładnych
    parę procent w dół. Eupierdolenie i tyle !!

  • 6. Data: 2016-12-10 10:53:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 9 Dec 2016 20:29:50 +0100, LeonKame napisał(a):

    > A miedz z KGHM to rozumiem ze chinczyki wykupili ?

    W kraju praktycznie nie ma przetwórstwa miedzi.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2016-12-10 19:51:57
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Jasne ze sranie w banie technoservice to porazka zrobilem u nich kilka
    prototypow i na tym zakonczylem wspolprace oni sa gleboko w kamieniu
    łupanym jesli chodzi o technologie a cala reszta widac podobnie lezy.

  • 8. Data: 2016-12-10 20:45:40
    Od: "Vernon L. Pinkley" <v...@g...com>

    użytkownik LeonKame napisał:
    > Jasne ze sranie w banie technoservice to porazka zrobilem u nich kilka
    > prototypow i na tym zakonczylem wspolprace oni sa gleboko w kamieniu
    > łupanym jesli chodzi o technologie a cala reszta widac podobnie lezy.

    Miałeś tak skomplikowane obwody, że rady nie dali?
    Możliwe, ale mało prawdopodobne.

  • 9. Data: 2016-12-10 22:20:59
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2016-12-10 o 20:45, Vernon L. Pinkley pisze:

    > Miałeś tak skomplikowane obwody, że rady nie dali?
    > Możliwe, ale mało prawdopodobne.

    Z tego co pamietam a bylo to 6 lat temu polegli na przelotkach 0.3mm
    to ich kres mozliwosci , chinczyk nie robil problemow nawet moglem sobie
    zamowic w dowolnym kolorze soldermaske o atestach nie wspomne.
    To bylo jakies PowerPC z kilkoma zlaczami miniPCI. Ogolnie polskie
    plytkarnie to syf i dziadostwo , terminy z kosmosu technologia
    przedpotopowa, o cenach nie wspomne bo za takie gowno to w morde powinni
    dostac.

  • 10. Data: 2016-12-12 12:21:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 10 Dec 2016 19:51:57 +0100, LeonKame <k...@l...com>
    wrote:
> [...]
    kamieniu
    > łupanym jesli chodzi o technologie a cala reszta widac podobnie

    A konkretnie co zrobili źle? Nigdy nie miałem z nimi problemów
    jakościowych. Płytki idealnie precyzyjne (TS-ki). Czego nie mogę
    powiedzieć o Satlandzie, brak osiowości otworów względem pada,
    szlifowane zwartych ścieżek (brudne maski?).

    --
    Marek