  • 1. Data: 2016-12-09 19:45:12
    Temat: crash testy stlinka
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    czy oryginalny stlink jest idioto odporny?
    jak można go uszkodzić? czy twarda z niego sztuka i niełatwo?

  • 2. Data: 2016-12-09 20:03:11
    Temat: Re: crash testy stlinka
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 09.12.2016 o 19:45, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > czy oryginalny stlink jest idioto odporny?
    > jak można go uszkodzić? czy twarda z niego sztuka i niełatwo?

    To zależy czy idiota potrafi się posługiwać takim narzędziem:
    http://panorama.varsovia.pl/varsovia/warstwy/archeo/
    paleolit/img/paleolit01.jpg

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 3. Data: 2016-12-09 20:06:36
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    i drugie jak poznać, że stlink jest oryginalnym produktem stma,
    czy to jakaś chińska podróba? dostałem jednego w takim ładnym biało
    niebieskim pudełku, na którym nigdzie nie widzę loga stma...

  • 4. Data: 2016-12-10 03:36:10
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 9 grudnia 2016 19:45:30 UTC+1 użytkownik niepełnosprawny
    intelektualnie 'POPIS/EU napisał:
    > czy oryginalny stlink jest idioto odporny?

    Chcesz się bić z silnikiem?

  • 5. Data: 2016-12-10 10:54:28
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    taaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...

    a jesteś w stanie powcu napisać coś treściwego?
    bo w strzelaniu z dupy jestem słabiutki...

  • 6. Data: 2016-12-10 11:29:24
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU" napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:o2gjd6$19d$...@n...news.atman.pl...

    >bo w strzelaniu z dupy jestem słabiutki...

    przesadna twa skromnosc