  • 1. Data: 2009-06-02 20:28:22
    Temat: PEF - edytor EXIF na wielu plikach
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Standardowy problem - zła data. :/
    Kojarzycie może coś darmowego (lub trialowego np. na dwa tygodnie) do
    manipulacji EXIFami w PEFach? Koniecznie z trybem wsadowym. Do JPG jest
    tego od groma, ale do RAWów różnorakich nie za bardzo. Może ktoś coś zna? A
    może jakaś wtyczka do PhotoShopa? Ogólnie rzecz biorąc zadowoliłbym się też
    czymś do zamiany łańcuchów w wielu plikach, ale rewelacyjny PSPad jakoś
    sobie radzić nie chce (albo ja sobie nie mogę poradzić) z PEFami. Na
    pojedynczym PEFie działa jak trzeba, ale już na wielu nie.

    Poszło na pl.rec.foto.cyfrowa i pl.comp.nowe-programy bez FUT.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 2. Data: 2009-06-02 20:46:56
    Temat: Re: PEF - edytor EXIF na wielu plikach
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Habeck Colibretto napisał:
    > Standardowy problem - zła data. :/
    > Kojarzycie może coś darmowego (lub trialowego np. na dwa tygodnie) do
    > manipulacji EXIFami w PEFach? Koniecznie z trybem wsadowym. Do JPG jest

    exiftool

    m.
    --
    If you are going to rape, pillage and burn,
    be sure to do things in that order. P.J.Plauger

  • 3. Data: 2009-06-02 20:52:57
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 02.06.2009, o godzinie 22.46.56, na pl.rec.foto.cyfrowa, Mikolaj
    Machowski napisał(a):

    > exiftool

    Kurcze... właśnie przed chwilą odkryłem i wpadłem, żeby sie pochwalić!
    Jak to jest, że jak człowiek zada pytanie, to szybciej znajduje
    rozwiązanie? :)
    Mimo wszystko dzięki.

    Dodam, że dla leniuchów jest ExifToolGUI http://freeweb.siol.net/hrastni3/

    --