  • 1. Data: 2010-01-18 01:36:57
    Temat: PLNOG
    Od: obeer <s...@g...com>

    Mam nadzieję, że nie zbanujecie mnie za OT, ale chyba kryptoreklama
    największej konferencji i miejsca spotkań ponad 300 osób "z branży",
    które są trzonem polskiego internetu, nie powinna być zabroniona na
    polipie :-)

    Chcielibyśmy Państwa serdecznie poinformować, iż kolejne spotkanie
    PLNOG odbędzie się 4-5 marca 2010 w Hotelu Marriott w Warszawie.
    Podobnie jak poprzednich lat na konferecję zostało zaproszonych kilku
    gości z zagranicy, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami.
    Planujemy, aby tematami przewodnimi zbliżającego się PLNOG były stan
    wdrożenia IPv6 oraz filtrowanie Internetu, a także wpływ ustawy
    antyhazardowej
    na przyszłość internetu. Zapraszamy również na jedyne w swoim rodzaju
    warsztaty, które odbędą się w terminach bliskich konferencji.

    Nie będę pisał o kodzie rabatowym, który zapewnia 25% zniżki przy
    rejestracji,
    bo to by była już reklama strony PLIXowej (na której ten kod jest
    podany ;-P)

    Oczywiście, jak co pół roku, gdy rejestrację zamkniemy z kompletem
    osób,
    a jak to zwykle bywa obudzicie się, że jednak chcecie na PLNOGu być,
    to proszę o telefon lub maila ;-)

    --S.