  • 1. Data: 2010-01-08 21:41:12
    Temat: Re: Dla TVNu
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Verox,

    Friday, January 8, 2010, 8:24:11 PM, you wrote:

    > A może dla Spielberga (ten to przynajmniej nie przeleciał 13-tki).
    > Za Ryana. Scena lądowania w normandi to majstersztyk i żaden avatar czy inny
    > 2012 tego nie przebije.

    Ale - tak poza tym - to wszystko w porządku? Wiesz gdzie jesteś i co
    robisz?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 2. Data: 2010-01-09 14:56:04
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Fri, 8 Jan 2010 22:41:12 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Ale - tak poza tym - to wszystko w porządku? Wiesz gdzie jesteś i co
    > robisz?

    Scancelowałem zaraz jak sie zorientowałem że nie poszło na pręgierz.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 3. Data: 2010-01-09 18:35:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Verox,

    Saturday, January 9, 2010, 3:56:04 PM, you wrote:

    [...]

    > Scancelowałem zaraz jak sie zorientowałem że nie poszło na pręgierz.

    Masz pecha - bardzo wiele serwerów olewa cancele :( EOT.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl