  • 1. Data: 2018-07-23 18:02:07
    Temat: POSZUKIWANY uchwyt do telefonu - taki o
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Kiedyś kupiłem sobie w Biedronce taki automatyczny uchwyt do telefonu:
    http://i65.tinypic.com/2q323gh.png
    http://i63.tinypic.com/4h9p2g.png

    Ssawka nie wytrzymała ciepła (nie wytrzymało łączenie gumy i plastiku), a był
    wręcz idealny. I tu pytanie - ktokolwiek widział, ktokolwie wie? Co to za
    producent?

  • 2. Data: 2018-07-23 19:44:53
    Temat: Re: POSZUKIWANY uchwyt do telefonu - taki o
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

> [...]
    >
    > Ssawka nie wytrzymała ciepła (nie wytrzymało łączenie gumy i
    > plastiku), a był wręcz idealny. I tu pytanie - ktokolwiek widział,

    Korzystam z podobnych tyle ze nie az tak wybajerzonych (przykładowo nie
    maja ruchomych nozek)
    Pełno tego na allegro chociaz z jakościa róznie.
    Nawet forever robił takie, moze troche lepsze jakosciowo.

    Ale jakbys znalazł dokładnie takie to daj prosze znać.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 3. Data: 2018-07-23 20:10:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 lipca 2018 19:45:02 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    > Nawet forever robił takie, moze troche lepsze jakosciowo.
    >
    > Ale jakbys znalazł dokładnie takie to daj prosze znać.

    Miałem różne ale jak kilka lat temu w Netto kupiłem taki
    http://martom-hurtownia.pl/uu51-uchwyt-do-telefonu-n
    a-lusterko.html
    to innych nie chce
    Nie ma problemów z przyssawkami, pod lusterkiem wg mnie optymalne miejsce na telefon
    żeby obsłuzyć nawigacje czy takie tam
    U mnie się sprawdza i innego nie szukam

  • 4. Data: 2018-07-23 21:22:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Jul 2018 11:10:17 -0700 (PDT), w
    <4...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > Nie ma problemów z przyssawkami, pod lusterkiem wg mnie optymalne miejsce na
    telefon żeby obsłuzyć nawigacje czy takie tam

    Sprytne, ale mało optymalne miejsce dla oczu.

  • 5. Data: 2018-07-23 21:57:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 lipca 2018 21:24:15 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Mon, 23 Jul 2018 11:10:17 -0700 (PDT), w
    > <4...@g...c
    om>, Kris

    telefon żeby obsłuzyć nawigacje czy takie tam

    > Sprytne, ale mało optymalne miejsce dla oczu.

    Wg mnie bardzo optymalne ale to kwestia indywidualna zapewne a i od konkretnego auta
    zależy
    W multipli mam to na wysokosci wzroku praktycznie

  • 6. Data: 2018-07-23 23:33:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Jul 2018 12:57:11 -0700 (PDT), w
    <5...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    om>, Kris

    telefon żeby obsłuzyć nawigacje czy takie tam

    > Wg mnie bardzo optymalne ale to kwestia indywidualna zapewne a i od konkretnego
    auta zależy
    > W multipli mam to na wysokosci wzroku praktycznie

    No to jest plus.
    Ale optymalne dla wzroku byłoby jak najdalej od oczu i jak najbardziej na
    wprost (na samym dole szyby).

  • 7. Data: 2018-07-23 23:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Wg mnie bardzo optymalne ale to kwestia indywidualna zapewne a i od
    > konkretnego auta zależy W multipli mam to na wysokosci wzroku
    > praktycznie

    A ja w busie lusterka nie mam :)))
    Ale fakt, ze czym wyzej tym mniej sie telefon nagrzewa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 8. Data: 2018-07-23 23:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

> [...]
    >
    > Ssawka nie wytrzymała ciepła (nie wytrzymało łączenie gumy i
    > plastiku), a był wręcz idealny. I tu pytanie - ktokolwiek widział,

    https://allegro.pl/uniwersalny-uchwyt-samochodowy-do
    -telefonu-szyby-
    i7414620899.html#thumb/2
    https://allegro.pl/i7414620899.html#thumb/2

    ? Moze to taki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 9. Data: 2018-07-24 06:40:19
    Od: "Radoslaw Szwed" <r...@p...fm>

> [...]
    > wręcz idealny. I tu pytanie - ktokolwiek widział, ktokolwie wie? Co to za

    Prawdopodobnie o ten chodzi, używam i dobrze się spisuje.
    https://www.ceneo.pl/36489242

  • 10. Data: 2018-07-24 14:03:03

    Tue, 24 Jul 2018 06:40:19 +0200, w <pj6amq$m69$1@gioia.aioe.org>, "Radoslaw
    Szwed" <r...@p...fm> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Prawdopodobnie o ten chodzi, używam i dobrze się spisuje.
    > https://www.ceneo.pl/36489242

    Wygląda bardzo podobnie, jednakże łapa do szyby wydaje się krótsza (a na pewno
    jest innej budowy).

    Tam jest zwykła ssawka czy taka z jakimś glutem?
    W tym moim jest jakaś masa przez co była nie do oderwania.