  • 1. Data: 2018-07-23 20:20:49
    Temat: palenie...
    Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl>

    jest sobie taki mały czeski ciągniczek... Ktoś jeszcze pamięta?

    coś dziwnego stało się z jego silnikiem... kręci kręci, ale nie pali...

    ciekawe, że nie pali, bo dym wypluwa...

    jak się trochę doładuje akumulator - domyślam się, że szybciej kręci...

    to po paru obrotach zapala, ale dymu jest sporo...

    jak już odpali, działa ok, nie dymi, ma siłę, wszystko wygląda że jest ok...

    tylko to odpalanie - Ktoś może się spotkał?

  • 2. Data: 2018-07-23 20:44:41
    Temat: Re: palenie...
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-07-23 o 20:20, wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU pisze:
> [...]
    > ok...
    >
    > tylko to odpalanie - Ktoś może się spotkał?

    Rozumiem, ze benzynowy i z gaźnikiem.
    Zalewa silnik, trzeba przejrzeć gaźnik.

  • 3. Data: 2018-07-23 20:51:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dizel czy benzyna? Zajebali mi szklana kule to pytam.

  • 4. Data: 2018-07-23 20:56:48
    Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl>

    > Rozumiem, ze benzynowy i z gaźnikiem.
    > Zalewa silnik, trzeba przejrzeć gaźnik.

    świetny żart...

    dizel, bez zaworów, ale z wytryskiem...

    swoją drogą jak ta piekielna maszyna w ogóle działa?

  • 5. Data: 2018-07-23 20:57:44
    Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl>

    > Dizel czy benzyna? Zajebali mi szklana kule to pytam.
    nie no dizel patrz wyżej

    swoją drogą to teraz ciągniki robią z turbinami?

  • 6. Data: 2018-07-23 21:23:28
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-07-23 o 20:57, wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU pisze:
    > nie no dizel patrz wyżej
    >
    > swoją drogą to teraz ciągniki robią z turbinami?

    No to jak dizel to świece padły.
    Albo wtryski.

  • 7. Data: 2018-07-23 21:25:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sprawdz cisnienie sprezania albo sie przyzwyczajaj do tego jak zapala.

  • 8. Data: 2018-07-24 14:09:37
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    świece żarowe

  • 9. Data: 2018-07-24 20:11:25
    Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl>

    > świece żarowe
    w tym sprzęcie nie ma świec żarowych - aczkolwiek jest ssanie...

  • 10. Data: 2018-07-24 22:27:30
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > świetny żart...
    >
    > dizel, bez zaworów, ale z wytryskiem...
    >
    > swoją drogą jak ta piekielna maszyna w ogóle działa?

    Bez zaworów? Może to dwusów? Taki malutki Detroit Diesel :)
    Wojtek