  • 1. Data: 2004-10-11 20:27:15
    Temat: +POWIESCIC HITLERA NA GWOZDZIU?
    Od: "Mr Adzio" <h...@o...pl>

    Witam,

    oto link:

    Gosc wystawia reprodukcje malunkow Hitlera. Jak wiadomo Adi byl bandziorem,
    ktory tylko ze Stalinem i Mao moze rywalizowac o palme pierwszenstwa.
    Niestety, na Allegro sa bardziej papiescy niz papiez i wykasowali (juz)
    gosciowi pare aukcji. Powinni wiedziec, ze na swiatowcyh aukcjach (nie
    internetowych, gdzie sie sprzedaje od widel do powidel) obrazki Hitlera sa
    wystawiane.
    Co o tym sadzicie?

    Pozd.
    Mr Adzio
    www.media.prv.pl

  • 2. Data: 2004-10-11 20:32:35
    Temat: Re: +POWIESCIC HITLERA NA GWOZDZIU?
    Od: "twix" <s...@w...pl>

    NTG czlowieku

  • 3. Data: 2004-10-11 20:35:37
    Od: "+Mr Adzio" <h...@o...pl>

    > NTG czlowieku

    Co nie na temat? A gdzie to sie wydarzylo? W bibliotece Stefana Batorego?
    Wiec dodam:
    Jeśli komuś nie podobają się obrazy Hitlera, jest to sprawa jego prywatnych
    upodobań estetycznych, nie wolno jednak pozbawiać społeczeństwa przysługującej
    mu parlamentarnej możliwości wyrażenia swych odczuć wobec daleko idących,
    odważnych planów malarza z Brunau&#8230;
    Kto?
    Tenze:
    abp Józef Życiński
    Humanizm po totalitaryzmach
    List do Gustawa Herlinga-Grudzińskiego

    Pozd.
    Mr Adzio
    www.media.prv.pl

    PS.
    niestety, nie znalazlem listy "malarstwo zakazane"

  • 4. Data: 2004-10-11 20:53:15
    Od: Jacek Skowroński <j...@j...net>

    Dnia 11 paź 2004 +Mr Adzio pisze:

    > niestety, nie znalazlem listy "malarstwo zakazane"

    Po pierwsze: to nie jest problem polskiego lub światowego internetu.
    Po drugie: to nie jest lista.
    Po trzecie: alt.pl.allegro

    --
    Jacek Skowroński

  • 5. Data: 2004-10-11 22:30:51
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Mr Adzio wrote:
    > Witam,

    wypi.....aj smieciarzu!

    zyga

  • 6. Data: 2004-10-12 05:21:00
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > wypi.....aj smieciarzu!
    Kultura, lub jej brak, swiadczy o czlowieku.

    --
    Jakub 'Venom' Zukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 7. Data: 2004-10-12 08:48:27
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Jakub Zukowski wrote:
    > Witam,

    > Kultura, lub jej brak, swiadczy o czlowieku.

    nie przesadzaj, za malo masz lat, zeby mi zwracac uwage ;-)
    widziales na ile grup wyslal?

    zyga

  • 8. Data: 2004-10-12 17:00:39
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > nie przesadzaj, za malo masz lat, zeby mi zwracac uwage ;-)
    Skad ta pewnosc?

    > widziales na ile grup wyslal?
    Na tych, na których jestem, wyslal tylko jeden.

    --
    Jakub 'Venom' Zukowski
    mobile: (+48 502) 819 219