  • 1. Data: 2004-10-11 15:19:33
    Temat: TP SA Nowa oferta
    Od: MarcinS <M...@C...pl>

    Telekomunikacja Polska znow modyfikuje oferte uslug dostepu do internetu
    i znow zamierza zagrac na nosie konkurentom. TP wprowadzila do
    oferty nowe uslugi dostepu do internetu - Global Access (GA) i WWW
    Access (WA). Sa one skierowane glownie do tych klientow, ktorzy juz
    wybrali propozycje konkurentow. Telekom zamierza odzyskac pozycje
    wszedzie tam, gdzie ja utracil. Walczyc chce cena i to agresywnie, bo
    najnizsza cena za 1mb/s w usludze GA wynosi 800 zl, a w WA 600 zl netto,
    choc operator wymaga wykupienia duzych przepustowosci. Dodatkowo
    telekom wyposaza swoich przedstawicieli w potezna bron - mozliwosc
    dawania rabatow do 20 proc. Na celowniku TP znajduja sie lokalni
    operatorzy telekomunikacyjni, sieci kablowe oraz tzw. sieci blokowe, a
    zatem wszyscy ci, ktorzy potrzebuja szerokiego pasma na uzytek
    wlasnych abonentow. Telekom oferta objal cala Polske - zarowno
    aglomeracje, jak i wieksze miasteczka. TP od kilku lat zaniedbywala ten
    perspektywiczny rynek, koncentrujac sie na ofercie dla innych segmentow.
    Zyskali na tym przede wszystkim Netia, Pro Futuro, GTS, ATM i
    miejskie sieci. Kolejna grupa, na ktorej znow zaczelo zalezec TP, sa
    dostawcy tresci - portale, wortale, media czy firmy utrzymujace
    serwisy internetowe. Telekom zauwazyl wreszcie, ze wiekszosc ,,kontentu"
    juz dawno wyniosla sie z jego sieci, czego powodem byly oczywiscie
    zaporowe ceny. Dzis TP wysyla im jasny przekaz: wroccie do nas, a
    dostaniecie atrakcyjna cene. Operator chce tym samym zmienic
    dysproporcje
    wymiany ruchu miedzy wlasna siecia a alternatywnych dostawcow internetu.

  • 2. Data: 2004-10-11 15:25:35
    Temat: Re: TP SA Nowa oferta
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > Telekom zamierza odzyskac pozycje wszedzie tam, gdzie ja utracil.
    Pierwsza moja myśl to... futszaK :)
    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 3. Data: 2004-10-11 16:45:37
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Jakub Żukowski wrote:

    > Pierwsza moja myśl to... futszaK :)

    przestan sie przyp.... :P hyhy

    --
    VoMi7

  • 4. Data: 2004-10-11 17:15:52
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "MarcinS" <M...@C...pl> napisał w wiadomości
    > Telekomunikacja Polska znow modyfikuje oferte uslug dostepu do internetu

    Jakie źródło? ;)

    --
    Marek

  • 5. Data: 2004-10-11 17:34:33
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...pl->

    MarcinS wrote:
> [...]
    > dysproporcje
    > wymiany ruchu miedzy wlasna siecia a alternatywnych dostawcow internetu.

    zrodelko zapodaj. warto zeby z ichnia oferta isc do netii po obnizke ;)

  • 6. Data: 2004-10-11 17:49:31
    Od: "twix" <s...@w...pl>

    http://www.biznesnet.pl/pp/15056

    --
    pozdr

  • 7. Data: 2004-10-12 07:03:00
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 11 Oct 2004 17:19:33 +0200, użyszkodnik MarcinS
    <M...@C...pl> napisał:

    a to nie jest info z palca wyssane ????

    --
    futszaK
    598339018 887233199

  • 8. Data: 2004-10-12 07:25:25
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > a to nie jest info z palca wyssane ????
    A nie zauwarzyłeś, że kolega twix podał źródło wskazując na BiznesNet? I to
    na dodatek 13 godzin i 36 minut temu.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 9. Data: 2004-10-12 07:45:46
    Od: "szymon" <_...@w...wielun.pl>

    futszaK wrote:
    > Mon, 11 Oct 2004 17:19:33 +0200, użyszkodnik MarcinS
    > <M...@C...pl> napisał:
    >

    > a to nie jest info z palca wyssane ????

    Zwróć się do TP o ofertę to sam zobaczysz...

    Szymon Wyrembak
    (popraw adres email: imie kropka nazwisko)

  • 10. Data: 2004-10-12 08:20:12
    Od: MarcinS <M...@C...pl>

    > Zwróć się do TP o ofertę to sam zobaczysz...

    Gdzie Ty sie zwracalaes, bo ja nic na ten temat sie w TP nie
    dowiedzialem.