  • 1. Data: 2011-04-14 10:31:05
    Temat: [PRESS] Wracają do eko-podatku
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/jednak-
    bedzie-podatek-eko-uderzy-w-uzywane-auta,1624465,415

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2011-04-14 10:48:06
    Temat: Re: [PRESS] Wracają do eko-podatku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał
    > http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/jednak-
    bedzie-podatek-eko-uderzy-w-uzywane-auta,1624465,415

    Spokojnie - oni to walkuja od 10 czy wiecej lat.

    Cel im przyswieca szczytny i nie wiadomo czy powinnismy
    protestowac - nie moze byc tak ze obywatel unii przeprowadza sie z
    kraju A do kraju B a urzednicy zdzieraja z niego rozne oplaty.
    Bedzie we wszystkich krajach oplata coroczna, niekoniecznie taka
    sama.

    Tzn chcieliby zeby byla, bo Dania oczywiscie protestuje - oni sa
    bardzo zadowoleni ze swoich 225% :-)

    J.

  • 3. Data: 2011-04-14 16:45:55
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-04-14 10:31, J_K_K pisze:
    > http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/jednak-
    bedzie-podatek-eko-uderzy-w-uzywane-auta,1624465,415

    Od wielu lat przydupasy z UE i podległych im rządów "niepodległych"
    państw kombinują jakby tu pod pozorem "ekologii" wywiązać się ze
    zobowiązań wobec finansujących ich lobbystów.

    --
    M.

  • 4. Data: 2011-04-14 21:27:00
    Od: Mega <m...@p...wp.pl>

    Dnia Thu, 14 Apr 2011 16:45:55 +0200, SkiMir napisał(a):

> [...]
    > państw kombinują jakby tu pod pozorem "ekologii" wywiązać się ze
    > zobowiązań wobec finansujących ich lobbystów.

    Znaczy się Kadafiemu na przykład, dobrze się domyślam?
    --
    Pzdr.
    Mega

  • 5. Data: 2011-04-15 08:35:47
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.04.2011 16:45, SkiMir pisze:
> [...]
    > państw kombinują jakby tu pod pozorem "ekologii" wywiązać się ze
    > zobowiązań wobec finansujących ich lobbystów.

    I jeszcze to pierdolenie o "emisji CO2"... Ja się pytam: ile CO2
    zostanie wyprodukowanych przy okazji produkowania nowego i utylizacji
    starego samochodu co 5 lat (bo zdaje się taką częstotliwość sprzedaży
    zakładają mocodawcy "naszych" ustawodawców)? I ile innych "przyjemnych"
    substancji.

  • 6. Data: 2011-04-15 08:36:20
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.04.2011 21:27, Mega pisze:

    > Znaczy się Kadafiemu na przykład, dobrze się domyślam?

    Kadaffi nie zapłacił swojego haraczu, to mu się do dupy dobrali.

  • 7. Data: 2011-04-15 09:42:43
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-04-15 08:35, Andrzej Ława pisze:

> [...]
    > starego samochodu co 5 lat (bo zdaje się taką częstotliwość sprzedaży
    > zakładają mocodawcy "naszych" ustawodawców)? I ile innych "przyjemnych"

    A kogo to g... obchodzi. Liczy się ZBYT!!!
    Jak spadają obroty bo rynek się nasycił lub ludzie wcale nie widzą
    wielkiego sensu (nie mają pieniędzy) w kupowaniu coraz to nowszych
    wynalazków to trzeba ich "zmusić" stosownymi ustawami.
    Ja z chęcią bym kupił nowszy (ale nie nowy) samochód jednak mam teraz
    trochę inne wydatki więc... bujaj się rowerem lub płać haracz...

    Patrz świetlówki energooszczędne kontra wycofanie termometrów rtęciowych.

    --
    M.