  • 1. Data: 2011-04-14 09:45:41
    Temat: myjka do czyszczenia tapicerki
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Cześć Wam,

    Ktoś mi może polecić dobrą myjkę parowa do czyszczenia tapicerki czy
    lepiej używać jednak pianek i innych środków ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-04-14 14:17:24
    Temat: Re: myjka do czyszczenia tapicerki
    Od: "Rysiek G." <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz" napisał w wiadomości grup
    1g2000vbb.googlegroups.com...

    >Cześć Wam,
    >
    >Ktoś mi może polecić dobrą myjkę parowa do czyszczenia tapicerki czy
    >lepiej używać jednak pianek i innych środków ?
    >
    >Pozdrawiam

    Znajomy użył takiego wynalazku na 12-to letnim fordziku a skończyło się na
    sprzedaży. Może i źle się do tego zabrał ale... tak na chłopski rozum,
    wprowadzanie wody (czy nawet samej pary) do wnętrza to chyba nie najlepszy
    pomysł. Akcja się działa w czerwcu tamtego roku (a więc ciepłe dni). Opiszę
    Ci efekty:
    Najpierw przez dwa-trzy miesiące od mycia nie potrafił zapanować nad
    parującymi szybami choć kiedy tylko mógł to wietrzył samochód (otwarte
    wszystkie drzwi, słoneczna pogoda,...). W okolicy października zaczęło w
    samochodzie tak walić jakby ktoś w nim dokonał żywota :(. Po oderwaniu
    tapicery z drzwi okazało się że pod materiałem który czyścił była sklejka
    która sobie zbutwiała :(. Obicia drzwi zostały wymienione ale... smród
    został (może z foteli ?). Ostatnim desperackim manewrem było wygrzewanie
    zewnętrzną nagrzewnicą z nadmuchem (6,5KW/220v) co jedynie zmieniło nieco
    wewnętrzny fetor (z rozkładającego się ciała na szambo :) ).
    Reasumując... wydaje mi się iż po takim myciu parowym trzeba by baaardzo
    dokładnie osuszyć wnętrze.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-04-14 15:03:59
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 14 Kwi, 14:17, "Rysiek G." <v...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > wewnętrzny fetor (z rozkładającego się ciała na szambo :) ).
    > Reasumując... wydaje mi się iż po takim myciu parowym trzeba by baaardzo

    Dzięki za odzew :) Powiem tak: będę robił konserwację całego dołu ze
    strony kierowcy na przodzie, wyjmował przy okazji siedzenia i na tą
    okoliczność chciałbym wyczyścić siedzenia i podsufitkę. Będzie się
    suszyć cały dzień przy dobrej pogodzie oczywiście.