  • 1. Data: 2012-09-19 15:55:02
    Temat: [PZDR] [POZ] Xantia PWL
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Dzisiaj na ul. Grunwaldzkiej około godziny 15 w okolicach skrzyżowania
    z grochowską jechałą granatowa Xantia o ile dobrze pamiętam PKL.
    Nie trąbiłem, bo kierowniczka wyglądała na zatroskaną.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 2. Data: 2012-09-19 17:42:13
    Temat: Re: [PZDR] [POZ] Xantia PWL
    Od: tÎż

    megrims wrote:

    > Dzisiaj na ul. Grunwaldzkiej około godziny 15 w okolicach skrzyżowania z
    > grochowską jechałą granatowa Xantia o ile dobrze pamiętam PKL. Nie
    > trąbiłem, bo kierowniczka wyglądała na zatroskaną.

    To byłam ja!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2012-09-19 17:48:33
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-19 17:42, t? pisze:

    > To byłam ja!

    Zmieniłeś Trucka Roya na Xantię?!?! Ty barbarzyńco!!! Gdzie Twój
    patriotyzm!? Ty zdrajco jeden, zgnijesz w piekle.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2012-09-19 18:39:19
    Od: tÎż

    Lewis wrote:

    > Zmieniłeś Trucka Roya na Xantię?!?! Ty barbarzyńco!!! Gdzie Twój
    > patriotyzm!? Ty zdrajco jeden, zgnijesz w piekle.

    Pożyczyłam od koleżanki, która opiekuje się moim turkusowym pudelkiem! Na
    co dzień jestem wierna mojemu Polonezowi Truckowi Royowi!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2012-09-19 18:47:08
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-19 18:39, t? pisze:

    > Pożyczyłam od koleżanki, która opiekuje się moim turkusowym pudelkiem! Na
    > co dzień jestem wierna mojemu Polonezowi Truckowi Royowi!

    Teraz to już się nie tłumacz. Swoje wiem!

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 6. Data: 2012-09-19 19:25:49
    Od: tÎż

    Lewis wrote:

    > Teraz to już się nie tłumacz. Swoje wiem!

    Jesteś Polonezem Truckiem Royem?

    --
    ss??q s? ??u??ou??