  • 1. Data: 2010-12-27 17:25:38
    Temat: Paddock Stand po polsku
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    jak fachowo nazywa się to ustrojstwo po Polsku, tak żebym mógł wyszukac na
    allegro?

    Pzdr
    R2

  • 2. Data: 2010-12-27 17:32:53
    Temat: Re: Paddock Stand po polsku
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-27 18:25, R2 pisze:
    > jak fachowo nazywa się to ustrojstwo po Polsku, tak żebym mógł wyszukac
    > na allegro?

    podnośnik motocyklowy, stojak motocyklowy.

    Mam coś podobnego do tego:

    http://allegro.pl/podnosnik-stojak-motocyklowy-honda
    -suzuki-yamaha-i1370323574.html

    i generalnie taki typ uszu w moim modelu (taniocha z Castoramy czy coś)
    się słabo sprawdza, dolny poziomy kołek lubi się wysunąć spod wahacza.

    IMO lepsze są te do rolek wkręcanych w wahacz.

    KJ

  • 3. Data: 2010-12-27 17:40:41
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    "KJ Siła Słów" <K...@n...com> wrote>
    > http://allegro.pl/podnosnik-stojak-motocyklowy-honda
    -suzuki-yamaha-i1370323574.html

    dzięki, generalnie chciałem porównać ceny na allegro z cenami z ebaya, w
    przypadku tego konkretnego modelu wychodzi to tak samo

    Pzdr
    R2

  • 4. Data: 2010-12-28 09:10:17
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    "J_K_K" <j...@i...fm> wrote >>
    > Łącznie z przesyłką ?

    tak, w niektórych przypadkach

    Pzdr
    R2

  • 5. Data: 2011-01-05 04:54:13
    Od: AlF <s...@g...com>

    On 12/27/2010 10:25 AM, R2 wrote:
    > jak fachowo nazywa się to ustrojstwo po Polsku, tak żebym mógł wyszukac
    > na allegro?

    nie wiem jak po polsku, ale po angielsku 'bike stand' :-)