  • 1. Data: 2010-12-26 21:17:50
    Temat: citroen busa
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    czego to nie wymysla... ale mi sie podoba!
    http://allegro.pl/saxo-z-silnikiem-hayabusa-0-100km-
    w-3-9s-v-max-220-i1384131147.html

    Erg

  • 2. Data: 2010-12-28 19:30:52
    Temat: Re: citroen busa
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-12-28 14:48, IvanoV pisze:
    > Koleś w treści zawyża koszty budowy takiego cacka. Saxo za 10 tys? Silnik do
    > Busy też za 10? Przecież za 13 można kupić jeżdżącą, a na potrzeby takiego
    > projektu wystarczy odpalający rozbitek. Podobnie z samochodem. Z
    > oryginalnego Citroena wykorzystał budę i przednie zawieszenie, reszta poszła
    > do wyrzutu albo na handel.

    Ooo. Nastepny co najlepiej umie liczyc cudze ! I pokaz mi nowa Buse za
    13 tysiecy to wezme od razu 10 sztuk.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-12-29 10:11:34
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ooo. Nastepny co najlepiej umie liczyc cudze ! I pokaz mi nowa Buse za 13
    > tysiecy to wezme od razu 10 sztuk.

    Daruj mu, to jeden z tych co "umiom liczyc inaczej".
    :)

    Erg

  • 4. Data: 2010-12-29 15:57:08
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-12-29 07:59, IvanoV pisze:

    > Ooo. Następny, co nie umie czytać. Kto mówi o nowej Busie? Wystarczy silnik
    > rozbitka za parę k.

    Nowa w sensie nowy model chlopczyku.