  • 1. Data: 2020-12-14 20:46:18
    Temat: Pakiet deregulacyjny
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, All.

    "Koniec z małymi tablicami

    Od 4 grudnia samochód, który ma wnękę na dużą tablicę rejestracyjną, a
    zamontowaną ma małą, nie przejdzie badania technicznego. Małe tablice
    wprowadzono z myślą o samochodach, które producenci przystosowali do
    innych przepisów, niż te które obowiązują w Europie. Przede wszystkim
    chodzi o pojazdy ściągnięte z USA i Japonii - tam znajdziemy małe
    tablice. Wielu kierowców jednak montuje ja na europejskich autach,
    ponieważ ich zdaniem prezentują się lepiej."

    No to się zacznie płacz i zgrzytanie zębów...
    --
    Pete

  • 2. Data: 2020-12-14 21:29:52
    Temat: Re: Pakiet deregulacyjny
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Dec 2020 20:46:18 +0100, Pete

    > "Koniec z małymi tablicami

    Tablicami się zajęli (jakby to komuś szkodziło, chce mieć lamerskie tablice
    to neich ma) a kopcącymi klekotami z wyrżniętymi DPF od tylu lat nic nie
    robią. To jest polska.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2020-12-21 11:45:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Mon, 14 Dec 2020 20:46:18 +0100, Pete

    >Tablicami się zajęli (jakby to komuś szkodziło, chce mieć lamerskie
    >tablice
    >to neich ma)

    Tam malo literek. Dla wszystkich nie starczy :-)

    W USA co prawda jakos starcza :-)

    >a kopcącymi klekotami z wyrżniętymi DPF od tylu lat nic nie
    >robią. To jest polska.

    Spoko spoko - co roku iles tam odpada, i wchodzi na ich miejsce
    nowszy, lepszy, czystszy ...

    J.