eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPakiet na 1500 SMS do wszystkich sieci w preiapd lub bramka › Pakiet na 1500 SMS do wszystkich sieci w preiapd lub bramka
    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Pakiet na 1500 SMS do wszystkich sieci w preiapd lub bramka
    Date: Thu, 30 Apr 2009 19:18:35 +0000 (UTC)

    Potrzebuję na pewne wydarzenie wysłać około 1500 smsów, do
    przypadkowych sieci. Ogólnie to 50 osób w 1 dzień ma dostać
    po 25-30 smsów. Przy czym dostaną je na swoje komórki a ja
    nie mam pojęcia w jakich sieciach będą. Jak to obecnie można
    zrobić najtaniej - event w dzień dziecka, więc mam miesiąc
    na opracowanie.

    Technologia dowolna, wysyłać będzie komputer, mogę podpiąć
    zwykły telefon gsm po usb czy rs232, mogę polecieć przez
    jakąś komercyjną bramkę (wtedy musi mieć skrypty wsadowe np
    przez http nie poblokowane na capcha, bo te smsy polecą z
    automatu).

    Jakieś pakiety za 3-4gr/sms?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***