  • 1. Data: 2010-02-13 23:56:24
    Temat: Panasonic TH-P 50 C 10Y
    Od: "Tomek" <...@s...com.pl>

    Witam wszystkich,
    dzisiaj dostałem gazetkę MM w której jest w promocji plazma TH-p 50c10y
    Panasonica.
    Próbowałem poczytać coś na ten temat, ale nic nie znalazłem. Seria TH nie
    jest nigdzie opisana. Wszędzie jest seria TX. Czym one sie różnią i czy
    warto brać tego TH?

    Tomek

  • 2. Data: 2010-02-14 10:10:54
    Temat: Re: Panasonic TH-P 50 C 10Y
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-14 00:56, Tomek pisze:
    > TH-p 50c10y
    Nie wiem jak i gdzie szukałeś ale w 5 sekund w googlu i:
    Telewizor plazmowy PANASONIC TH-P 50 C 10 Y
    Rozdzielczość 1366 x 768, kontrast dynamiczny 2 000 000:1, 100 Hz
    podwójne skanowanie, czas reakcji matrycy 0,001 ms, DVB-T z MPEG4,
    redukcja zakłóceń obrazu ruchomego, funkcja PAT, system zarządzania
    kolorem 3D, Sub-Pixel Controller, stereo nicam, 2 x 10W, wejścia: 3 x
    HDMI, 2 x eurozłącze, komponent, kompozyt wejście PC, gniazdo kart SD.

    irek