  • 1. Data: 2009-02-10 21:24:47
    Temat: Panasonic a Leica
    Od: zibis <z...@k...chip.pl.wytnij.to>

    Witam,
    czy Panasonic LX3 to jest technicznie taki sam aparat jak Leica D-Lux 4?
    i jedyną różnicą w tym przypadku jest cena..?
    z tego co mi się udało znaleźć, to na to wygląda..
    czy coś przeoczyłem?

    --
    pozdrawiam
    Zbyszek

  • 2. Data: 2009-02-10 22:37:36
    Temat: Re: Panasonic a Leica
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    zibis pisze:
> [...]
    > i jedyną różnicą w tym przypadku jest cena..?
    > z tego co mi się udało znaleźć, to na to wygląda..

    Inna jest jeszcze z tego co pamiętam gwarancja i support. Same aparaty
    są AFAIR identyczne poza logiem i chyba jakimś detalem :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 3. Data: 2009-02-10 23:00:31
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-10 23:37:36 +0100, dominik <n...@d...kei.pl> said:

    > Inna jest jeszcze z tego co pamiętam gwarancja i support. Same aparaty
    > są AFAIR identyczne poza logiem i chyba jakimś detalem :)

    W LX2 ciutkę inna była jeszcze obróbka materiału przez aparat, ale to detale.

    de Fresz

  • 4. Data: 2009-02-11 00:30:06
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "de Fresz" :

    > W LX2 ciutkę inna była jeszcze obróbka materiału przez aparat, ale to
    > detale.

    FZ50 i odpowiednik Leiki, różniły się softem i sposobem obróbki do JPG;
    były to jednak tak naprawdę niuanse

    --
    pzdr.
    JR

  • 5. Data: 2009-02-11 10:59:30
    Od: "Michał Grzegorczyk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zibis <z...@k...chip.pl.wytnij.to> napisał(a):
    > czy Panasonic LX3 to jest technicznie taki sam aparat jak Leica D-Lux 4?
    > i jedyną różnicą w tym przypadku jest cena..?
    > z tego co mi się udało znaleźć, to na to wygląda..
    > czy coś przeoczyłem?

    Oprócz różnic, które wymienili koledzy (cena, przetwarzanie obrazu, brak gripa w
    Leice) dochodzi
    chyba jeszcze różnica w powłokach soczewek. Widziałem gdzieś zdjęcie LX3 i D-Lux4
    zrobione od
    przodu i wyraźnie widać, że powłoki są inne.

    Nie widziałem natomiast porównań pracy pod światło, odblasków, więc ciężko
    powiedzieć, które
    spisują się lepiej i czy różnica jest znaczna. Mogę tylko przypuszczać, że Leica do
    swojego modelu
    zastosowała coś lepszego.

    pozdrawiam,
    MG

  • 6. Data: 2009-02-11 11:13:49
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Michał Grzegorczyk pisze:
> [...]
    powiedzieć, które
    > spisują się lepiej i czy różnica jest znaczna. Mogę tylko przypuszczać, że Leica do

    Po co? "Głupi lud to kupi", bo Leica jest na obudowie :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    "Jak podały Fakty TVN: W poniedziałek ma sie rozpocząć Miedzynarodowa
    Konferencja d/s Walki ze Spamem. Organizatorzy rozesłali główne

  • 7. Data: 2009-02-11 15:03:26
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gmubto$9qf$1@news.onet.pl>,
    "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Po co? "Głupi lud to kupi", bo Leica jest na obudowie :P

    Nie stac cie i dorabiasz ideologie.

    TA

  • 8. Data: 2009-02-11 15:14:40
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
    > Nie stac cie i dorabiasz ideologie.

    To prawda. Nie sram gotówką i nie stać mnie na wydawanie ciężkich
    pieniędzy na naklejkę :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.