    From: Gwyn <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Panda czy Clio?
    Date: Tue, 16 Mar 2010 14:30:09 +0100

    Witam,

    potrzebuję nabyć samochód za kwotę około 15 tys zł; założenie jest takie,
    że chcę nim jeździć około 12-18 miesięcy, a następnie je sprzedać.

    Ważne jest:

    - łatwość znalezienie na rynku egzemplarza, nie będącego totalną padaką
    - możliwie niska utrata wartości w ciągu roku
    - możliwie niskie prawdopodobieństwo napraw w ciągu roku i niski koszt
    eksploatacji
    - cena około 15 tys i nie starszy niż 6 lat

    Jak na razie dwa modele mi pasują - Panda i Clio. Przy czym Panda byłaby
    młodsza (rok 2005-2006),
    być może jednak po przedstawicielu handlowym, a clio z kolei starszy
    (2004) i sprowadzany.

    Które wybrać? A może jakaś inna, dobra alternatywa? Potrzebuję to auto
    awaryjnie, gdyż stary samochód
    się rozpadł, a nie mam obecnie kasy na nic lepszego.

    pozdrawiam
    Gwyn