  • 1. Data: 2010-03-16 14:30:09
    Temat: Panda czy Clio?
    Od: Gwyn <g...@a...pl>

    Witam,

    potrzebuję nabyć samochód za kwotę około 15 tys zł; założenie jest takie,
    że chcę nim jeździć około 12-18 miesięcy, a następnie je sprzedać.

    Ważne jest:

    - łatwość znalezienie na rynku egzemplarza, nie będącego totalną padaką
    - możliwie niska utrata wartości w ciągu roku
    - możliwie niskie prawdopodobieństwo napraw w ciągu roku i niski koszt
    eksploatacji
    - cena około 15 tys i nie starszy niż 6 lat

    Jak na razie dwa modele mi pasują - Panda i Clio. Przy czym Panda byłaby
    młodsza (rok 2005-2006),
    być może jednak po przedstawicielu handlowym, a clio z kolei starszy
    (2004) i sprowadzany.

    Które wybrać? A może jakaś inna, dobra alternatywa? Potrzebuję to auto
    awaryjnie, gdyż stary samochód
    się rozpadł, a nie mam obecnie kasy na nic lepszego.

    pozdrawiam
    Gwyn

  • 2. Data: 2010-03-16 14:51:45
    Temat: Re: Panda czy Clio?
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Witaj
    Wszystko zależy od tego jaki egzemplarz ci się trafi. Ja na Clio nie
    narzekam, mały zgrabny samochodzik. Niestety nie dane mi było siedzieć za
    kierownicą Pandy, dlatego nie moge nic powiedzieć o tym samochodzie. A jeśli
    chodzi o użytkowanie przez przedstawiciela to jeszcze zalezy jak samochód
    był serwisowany i w jakim jest stanie.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-03-16 16:01:37
    Od: "sop3k" <s...@o...pl>

> [...]
    > chodzi o użytkowanie przez przedstawiciela to jeszcze zalezy jak samochód

    Jeździłem Clio IIph2 przez 2 lata i 50 tys. km. Auto wygodne, jak na swoje
    rozmiary w porownaniu do Pandy to jak kompakt, także jak bym wolał Clio.

  • 4. Data: 2010-03-16 16:02:32
    Od: s...@o...pl

    > Jeździłem Clio IIph2 przez 2 lata i 50 tys. km. Auto wygodne, jak na swoje
    > rozmiary w porownaniu do Pandy to jak kompakt, także jak bym wolał Clio.

    Zapomniałem dodać, że Pandą jeździ teść i często musze tego stwora ujeżdzać.

  • 5. Data: 2010-03-16 19:55:50
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Zapomniałem dodać, że Pandą jeździ teść i często musze tego stwora
    > ujeżdzać.

    Nieładnie nazywać teścia "stworem" ;-)

  • 6. Data: 2010-03-16 20:24:51
    Od: CUT <c...@c...pl>

    W dniu 2010-03-16 14:30, Gwyn pisze:
> [...]
    > młodsza (rok 2005-2006),
    > być może jednak po przedstawicielu handlowym, a clio z kolei starszy

    A myślałeś o Oplu Corsie C? W lepszych wersjach wyposażenia wykonanie
    niebo lepsze niż w clio i pandzie razem wzięte.

    Przez prawie rok miałem służbowe clio z 2005r. Powiem, że plastiki
    powiewały totalną tandetą w porównaniu z corsą którą jeździłem kiedyś
    (2002r).

    Silnik 1.5dci to totalna pomyłka.

  • 7. Data: 2010-03-16 20:36:07
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    > Przez prawie rok miałem służbowe clio z 2005r. Powiem, że plastiki
    > powiewały totalną tandetą w porównaniu z corsą którą jeździłem kiedyś
    > (2002r).
    Jaka wersja clio i jaka wersja kosiarki jest porownywana?
    > Silnik 1.5dci to totalna pomyłka.
    Bo, poniewaz?
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2010-03-16 21:24:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gwyn" <g...@a...pl> napisał w wiadomości news:

    > Co wiadomo o silnikach dieslach w corsie? Widzę, że dużo ich na rynku -
    > 1.7DI i 1.3CDTI.

    Pierwszy to Isuzu, drugi do MultiJet Fiata.
    Znaczy dobry (bardzo dobry) jest ten drugi.

  • 9. Data: 2010-03-16 21:24:52
    Od: Gwyn <g...@a...pl>

    Dnia 16-03-2010 o 20:24:51 CUT <c...@c...pl> napisał(a):

    > W dniu 2010-03-16 14:30, Gwyn pisze:
    >
    > A myślałeś o Oplu Corsie C? W lepszych wersjach wyposażenia wykonanie
    > niebo lepsze niż w clio i pandzie razem wzięte.
    Corsa nie wygląda źle, jest nieznacznie droższa od Clio z tych samych
    roczników.

  • 10. Data: 2010-03-16 21:33:35
    Od: "sop3k" <s...@o...pl>

> [...]
    >
    > Przez prawie rok miałem służbowe clio z 2005r. Powiem, że plastiki
    > powiewały totalną tandetą w porównaniu z corsą którą jeździłem kiedyś

    Raczysz zartować? Wykonanie lepsze niż w Clio? Jak dla mnie Clio(2001) jest
    dużo lepiej wykonane niż Corsa 2002.
    Co do silnika to 250-300 tys. nie robi na nim żadnego wrażenia.