    From: belgrano <a...@g...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Parkingowe potyczki blokowe.
    Date: Fri, 9 Apr 2010 11:01:35 -0700 (PDT)

    Witam.
    Zakładam wątek bo szukam sposobu na unikanie otarć zderzaków w aucie
    na naszych blokowych parkingach. Albo mam pecha albo to moi sąsiedzi
    nie umieją parkować, wyjeżdżać z osiedlowych uliczek tyłem a nawet
    zmieścić się w zakręt na miejscu postojowym. Coroczne podmalowania już
    mnie irytują zwłaszcza, ze u sąsiadów prawie na autach ich nie widać!
    Zaznaczam że nie pcham się dużym autem w wąskie, małe i ciasne
    miejsca. Możecie podpowiedzieć co robić poza drastycznymi metodami,
    aby wyleczyć się z tych otarć, już mi ręce opadają. Najgorsze to, że
    jakoś nikt nie chce zostawić swojej farby jako dowodu.