  • 1. Data: 2010-04-09 20:01:35
    Temat: Parkingowe potyczki blokowe.
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    Witam.
    Zakładam wątek bo szukam sposobu na unikanie otarć zderzaków w aucie
    na naszych blokowych parkingach. Albo mam pecha albo to moi sąsiedzi
    nie umieją parkować, wyjeżdżać z osiedlowych uliczek tyłem a nawet
    zmieścić się w zakręt na miejscu postojowym. Coroczne podmalowania już
    mnie irytują zwłaszcza, ze u sąsiadów prawie na autach ich nie widać!
    Zaznaczam że nie pcham się dużym autem w wąskie, małe i ciasne
    miejsca. Możecie podpowiedzieć co robić poza drastycznymi metodami,
    aby wyleczyć się z tych otarć, już mi ręce opadają. Najgorsze to, że
    jakoś nikt nie chce zostawić swojej farby jako dowodu.

  • 2. Data: 2010-04-09 20:43:11
    Temat: Re: Parkingowe potyczki blokowe.
    Od: to <t...@a...xyz>

    belgrano wrote:

    > Zakładam wątek bo szukam sposobu na unikanie otarć zderzaków w aucie na
    > naszych blokowych parkingach.

    - Pilnuj je psem
    - Pilnuj je dzieckiem
    - Pilnuj je sam
    - Wygeneruj wokół niego ochronne pole siłowe

    Sposobów jest dużo.

    A tak poważnie, jakiej odpowiedzi się spodziewasz? Najlepiej kup po
    prostu takie auto na które będzie Cię stać. Na tyle tanie, żebyś się nie
    przejmował otarciami albo żeby zostały Ci środku na kupno czy wynajęcie
    garażu. Jak trzymasz samochód byle gdzie to takie rzeczy będą się
    zdarzały i tyle.

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-04-09 20:53:08
    Od: "bartez" <m...@g...pl>

    Witam.

    Mam podobnie. Rok temu przyprowadziłem pięknego lśniącego mercedesika palce
    lizać.
    Po roku okazuje się, że:
    wgniecione tylne drzwi na dole
    wgniecione tylne (drugie drzwi) u góry jakby od otwierania innego samochodu
    zderzak przedni przytarty z dwóch stron
    zderzak tylny z jednej strony
    Nikt nie jeździ moim samochodem oprócz mnie, nigdzie i nigdy nikogo nie
    dotknąłem nawet.
    Kurwa, a kiedyś myślałem, że mierzenie linijką na egzaminie na PJ to bzdura
    :/

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2010-04-09 21:21:11
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    belgrano pisze:
> [...]
    > aby wyleczyć się z tych otarć, już mi ręce opadają. Najgorsze to, że
    > jakoś nikt nie chce zostawić swojej farby jako dowodu.

    Polecam wyżalić sie na pręgierzu....

    M.

  • 5. Data: 2010-04-09 22:47:20
    Od: "user" <a...@g...pl>

    Użytkownik "bartez" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    Mi na parkingu nie strzeżonym 2 razy ktoś życzliwy przebił oponę abym
    parkował gdzie indziej..
    Swoją drogą czy są jakieś zestawy typu 4 kamerki przyklejane na szybach z
    nagrywaniem na kartę SD ?
    znalazłem takie coś na alledrogo ale z jedną kamerą. Dziwne że do tej pory
    nikt czegoś takiego w dobrej cenie nie wymyślił.

  • 6. Data: 2010-04-09 22:54:34
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-09, belgrano <a...@g...net.pl> wrote:
> [...]
    > aby wyleczyć się z tych otarć, już mi ręce opadają. Najgorsze to, że
    > jakoś nikt nie chce zostawić swojej farby jako dowodu.

    Przyzwyczaj się albo parkuj w garażu. Serio, innego skutecznego
    rozwiązania nie wymyślisz.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2010-04-09 22:55:44
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-09, bartez <m...@g...pl> wrote:

    > Kurwa, a kiedy? my?la?em, ?e mierzenie linijk? na egzaminie na PJ to bzdura

    To jest bzdura, kurs jest za krótki, żeby tracić czas na tak mało
    istotne rzeczy.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 8. Data: 2010-04-09 22:56:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    belgrano pisze:

    > miejsca. Możecie podpowiedzieć co robić poza drastycznymi metodami,
    > aby wyleczyć się z tych otarć, już mi ręce opadają. Najgorsze to, że
    > jakoś nikt nie chce zostawić swojej farby jako dowodu.

    Kup sobie garaż.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 9. Data: 2010-04-09 23:02:14
    Od: "bartez" <m...@g...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Kup sobie garaż.

    Najlepiej przenośny. Żebyś mógł go sobie zabierać na cały dzień do miasta.

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2010-04-10 03:15:37
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    user pisze:

> [...]
    > znalazłem takie coś na alledrogo ale z jedną kamerą. Dziwne że do tej
    > pory nikt czegoś takiego w dobrej cenie nie wymyślił.

    Można samemu zmajstrować, tylko ciekawe, czy aku to wytrzyma np przez noc.