  • 1. Data: 2010-01-25 15:01:42
    Temat: Passat 97, zaciskajace sie hamulce przednie
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Witam :)

    Mam passata rocznik 97.

    Mieszkam w UK, tu nie jest zimno, cos kolo 10 stopni na plusie.

    Wczoraj zablokowal mi sie hamulec na prawym, przednim kole.

    Dalo sie jechac ale czulem, ze auto jest spowolnione.

    Popukalem w hamulec kluczem od odkrecania kol i spoko, pojechalem dalej.

    1. Czy moge to jakos sam naprawic? Ostatnio moj passat kosztowal mnie
    majatek- wymienilem przednie zawieszenie wiec nie chce juz wiecej wydawac
    kasy...

    Dziekuje

    Polon

  • 2. Data: 2010-01-25 15:09:23
    Temat: Re: Passat 97, zaciskajace sie hamulce przednie
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Polon pisze:
> [...]
    >
    > 1. Czy moge to jakos sam naprawic? Ostatnio moj passat kosztowal mnie
    > majatek- wymienilem przednie zawieszenie wiec nie chce juz wiecej

    Może starczy stoczyć tarcze ? zobacz czy klocko nie klinuja się na tarczach.

  • 3. Data: 2010-01-25 15:11:56
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Polon pisze:
    > Mieszkam w UK, tu nie jest zimno, cos kolo 10 stopni na plusie.

    musisz nas wkurzać :D tu mamy po -28c

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-01-25 15:53:35
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Może starczy stoczyć tarcze ? zobacz czy klocko nie klinuja się na
    > tarczach.

    Autko ladnie chodzi, dzis jest jakies 2 tygodnie od poprzedniej naprawy
    (mialem tez zmienione klocki, tarcze i ten element wygladajacy jak zacisk,
    ktory widzi sie na zewnatrz jakby, po angielsku nazywa sie "brake caliper".
    NIe wiem jak sie to nazywa po polsku.

    Polon

  • 5. Data: 2010-01-25 17:01:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 25 Jan 2010 14:53:35 -0000, w <hjkbae$8i7$1@news.onet.pl>, "Polon"
    <P...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > ktory widzi sie na zewnatrz jakby, po angielsku nazywa sie "brake caliper".

    To zacisk hamulcowy.

    A blokuje ci się pewnie tłoczek hamulcowy. Raczej do serwisu -- trzeba
    przeczyścić i nasmarować.

  • 6. Data: 2010-01-25 17:15:11
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Dziekuje za odpowiedzi.

    Polon

  • 7. Data: 2010-01-25 20:51:57
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Tłoczek w zacisku, ale najpierw zacząłbym od prowadnic zacisku... pewnie
    wieki tam nikt nie zaglądał.