  • 381. Data: 2012-05-20 17:54:40
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-20 17:52, Cavallino wrote:

    > Oj chyba jednak z lewej strony drogi rowerowej.
    > Gdyby stał pomiędzy drogą rowerową a chodnikiem, to burzyłbyś się, że
    > można w niego wjechać (poniekąd słusznie).
    > Skoro nie ma pasa rozdziału między nimi, to lepiej (bezpieczniej) jest
    > jak stoi tak jak teraz.

    Powinien stać C13/C16 z pionową kreską. Z prawej strony, lub z obu.

    Shrek.

  • 382. Data: 2012-05-20 17:55:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Czyli jeździsz gorzej niż kapelusznik.

    Rowerzysta to kapelusznik z natury rzeczy, więc się dostosowuję.
    Nie stać mnie na zamontowanie prysznica w pracy.
    Inna sprawa, że w tym czasie zawiera się też wypożyczenie i zdanie roweru,
    trochę to trwa.

    >Mój Ś.p. wujek, jeździł po centrum Wrocławia, mając średnią 16-18km/h.

    Jakim stoperem to mierzył?
    Bo jestem dziwnie spokojny, że znowy by wyszło, że tak naprawdę to była
    prędkość chwilowa.

  • 383. Data: 2012-05-20 17:57:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    >Ja tam wolę na rowerze pojeździć, i póki co to możesz sobie tylko na
    >grupach poskamleć:P

    Jak na razie to Ty skamlesz, do tego na niewłaściwej grupie.
    Jako że nic innego na tej grupie nie robisz, to PLONK WARNING.

  • 384. Data: 2012-05-20 17:59:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > Powinien stać C13/C16 z pionową kreską.

    W żadnym przypadku, bo wtedy pedalarze mieliby taki argument do zaśmiecania
    jezdni swoim dupskiem, jakim usiłował się posłużyć kolega Maseł.

  • 385. Data: 2012-05-20 18:20:15
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-20 12:01, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:jp9448$9o6$...@i...gazeta.pl...

    > ROTFL !!!!!
    > Nie mogę, pyta o prędkości średnie, a potem podaje chwilowe.

    Tylko i wyłącznie w tym fragmencie pisałem o chwilowej. Ale pojęcie tak
    prostej rzeczy przerasta Cię najwyraźniej - w końcu pojawiające się
    słowo "średnia" w poprzednich wypowiedziach zostało sprawnie pominięte
    przez umysł Cavallino :-)

    Najwyraźniej, pokrętna logika odczytuje: skuter jako motorower, a
    średnią to chwilową :-) Może czas do lekarza się wybrać ? Może to objawy
    demencji ?

    > Czyli pewnie te 99% użytkujących rowery w mieście.
    > I to oni wyznaczają średnią, a nie 1% nawiedzonych pedalarzy w
    > kolorowych trykocikach.
    > I nic nie zmienia, że to ten 1% najbardziej wrzeszczy, również na
    grupach.

    Strasznie mi się podoba jak nieznając danej osoby przechodzisz do jej
    obrażania :-) Gratulacje :-) Rozbawiłeś mnie sednie swoim miotaniem się
    :-) Ale nie martw się, już jutro poniedziałek, będziesz mógł postać
    sobie w korkach gryząc ze złości kierownicę :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 386. Data: 2012-05-20 18:24:53
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-20 17:59, Cavallino wrote:

    > W żadnym przypadku, bo wtedy pedalarze mieliby taki argument do
    > zaśmiecania jezdni swoim dupskiem, jakim usiłował się posłużyć kolega
    > Maseł.

    Akurat IMHO nie ma on racji. Natomiast tak jak jest teraz to w zasadzie
    mają obowiązek korzystania z DDR... która jest na jezdni. A gdzie
    samochody to już pojęcia nie mam;)

    Shrek.

  • 387. Data: 2012-05-20 18:27:45
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-20 14:54, Shrek wrote:

    > Tak - to ci którym średnia oscyluje w okolicach 5km/h i wyprzedzają ich
    > co żwawsze matki z wózkami:P Weź już się nie kompromituj.

    Nadal się dziwię, w jaki sposób potrafisz z tym człowiekiem rozmawiać.
    Przecież on nie widzi rzeczywistości, tylko jakąś swoją urojoną
    projekcję, w której rowerzyści gramolą się jak on. Jakby pojechał
    jeszcze wolniej to by babcie o lasce zaczęły go wyprzedzać.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 388. Data: 2012-05-20 18:27:52
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-20 17:57, Cavallino wrote:

    > Jak na razie to Ty skamlesz, do tego na niewłaściwej grupie.
    > Jako że nic innego na tej grupie nie robisz, to PLONK WARNING.

    Ja? "Ja tylko niosę pomoc", to ty się stresujesz i wyzywasz innych od
    pedalarzy itd.

    Weź kropelki, wyjdź na spacer, ochłoń. A jak ci nie pomoże, to śmiało
    sobie plonkuj, nie robi to na mnie wrażenia;)

    Shrek.

  • 389. Data: 2012-05-20 18:29:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jpb5k8$4h8$...@i...gazeta.pl...

    > Tylko i wyłącznie w tym fragmencie pisałem o chwilowej.

    No pewnie, przecież wiadomo, że chwilowa od średniej różni się o 20%.
    Zwłaszcza po minutowym postoju pod czerwonym światłem....

    > Najwyraźniej, pokrętna logika odczytuje: skuter jako motorower, a średnią
    > to chwilową :-)

    Tak dokładnie - Twoja.
    No bo w czym może przeszkadzać skuter 250 ccm na drodze?
    Z kontekstu jasno wynika, że chodziło motorower, tylko byłeś za głupi żeby
    napisać poprawnie i zbyt pozbawiony jaj, żeby się przyznać do błędu.
    Identycznie z prędkościami.
    25-30 chwilowej to jest 23-28 średniej?
    Chyba tylko w Twoim matrixie.

    >Może czas do lekarza się wybrać ? Może to objawy demencji ?

    No zdecydowanie idź, ale może to być wynik Twojej zerowej wiedzy na temat
    na który się pisze.

  • 390. Data: 2012-05-20 18:32:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > Ja? "Ja tylko niosę pomoc", to ty się stresujesz

    Pedalarzami?
    Chciałbyś.
    Ani na grupie, ani drodze, tam co najwyżej ich trochę stresuję, jak przegną.

    > i wyzywasz innych od pedalarzy itd.

    Nikogo nie wyzywam, nazywam rzeczy po imieniu po prostu.
    Ktoś kto jedzie normalnie na rowerze, to rowerzysta, ktoś kto zachowuje się
    tak jak Wy na grupie, to pedalarz czystą gębą.
    Coś z czym dyskutować się nie da.