  • 401. Data: 2012-05-20 20:00:36
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Titus_Atomicus

    > To sobie po nich jezdzij.
    > Ja nie bede.

    To znaczy, że jesteś zwykłym pedalarzem burakiem.

  • 402. Data: 2012-05-20 20:11:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-20 18:36, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Nie spotkałem takiego, którego nie zobaczyłbym na tyle późno aby mnie
    > zaskoczył i zmusił do jakichś dziwnym manewrów itp.

    Masz niebywale szczęście, nie jeździsz, czy zwyczajnie mijasz się z
    prawdą?

    > Ale ja skupiam się
    > na prowadzeniu a nie pierdołach - dodatkowo pomaga posiadanie sprawnego
    > oświetlenia.

    LOL - szczególnie przez rowerzystów. Może to Ciebie zaskoczyć, ale
    skupianie się na prowadzeniu niestety niczego nie gwarantuje.

  • 403. Data: 2012-05-20 20:34:52
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 20 May 2012 13:45:59 +0200, Maseł napisał(a):

    > - C-13 i C16 oddzielone kreską (pionowa lub pozioma, ale to niczego nie
    > zmienia) - takie niewiadomo co, ale na pewno nie droga dla rowerów -
    > wiec tutaj rowerzysta MOZE - bo tym PORD nie wspomina, ze musi..

    Niestety ale gównoprawda.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 404. Data: 2012-05-20 20:39:32
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 20 May 2012 14:55:10 +0200, Maseł napisał(a):

    > Wynika z tego, ze na most Rocha nie da sie wjechac samochodem od strony
    > hotelu Ibis. (hint: sprawdz gdzie znajduje sie tan znak i w zwiazku z
    > tym, do czego sie odnosi. hint2: sprawdz w PORD, czym jest droga dla
    > rowerow)

    http://g.co/maps/awfay

    z tego wynika że owszem, jest ładna asfaltowa droga dla rowerów. Nic
    tylko stawiać patrol i łapać kierowców.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 405. Data: 2012-05-20 20:46:30
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 20 May 2012 11:16:20 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > Ale Wy strachliwi jesteście, żałosne niedorajdy.

    Wypraszam sobie, ja w UM nie pracuję.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 406. Data: 2012-05-20 20:47:56
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 20 May 2012 11:38:07 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > Tak, tak, nagle robisz się strasznym niedorajdą i nie potrafisz wjechać.
    > A może zawsze nim jesteś?

    Przeczytaj to co napisałem. Nie wjeżdżam tam gdzie się nie da wjechać i
    tyle. Nieważne czym jadę.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 407. Data: 2012-05-20 21:05:25
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4fb8eade$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup

    > Zgadza się.
    > Dlatego wszystkie takie skrzyżowania powinny zostać zlikwidowane.
    > Rower można przeprowadzić.
    Jasne.
    W samochodach za to nalezy zamontowac ogranicznik predkosci. Jak w
    motorowerach.

    > No i PLONK WARNING, jak jeszcze raz spróbujesz NTG czyli propagowania
    > pedalarskiej ideologii na tej grupie.

    E, tam. A gdzie ja mam propagowac?

    --
    TA

  • 408. Data: 2012-05-20 21:10:10
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4fb8c1e8$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    de2.news.atman.pl...

    > Może dlatego, więc IMO chyba nie warto tak wysyłać.
    > Ja wysyłam (w przypadku braku dostępu do sieci tp) przez news.icm, chyba
    > dochodzą.

    Owszem, dzieki za rade. Dziala, za wyjatkiem tej grupy.
    Nie chce sie nawet lista postow sciagac.

    --
    TA

  • 409. Data: 2012-05-20 21:16:52
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-20 20:11, Artur Maśląg wrote:

    > Masz niebywale szczęście, nie jeździsz, czy zwyczajnie mijasz się z
    > prawdą?

    Tak, nie jeżdżę i wszystko wymyśliłem dla własnej uciechi. Samochodu też
    nie mam.

    > LOL - szczególnie przez rowerzystów. Może to Ciebie zaskoczyć, ale
    > skupianie się na prowadzeniu niestety niczego nie gwarantuje.

    Może to Ciebie zaskoczy, ale to nie mnie zaskakują ciężarówki zmienijące
    pas i rowerzyści.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 410. Data: 2012-05-20 21:48:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-20 21:16, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Tak, nie jeżdżę i wszystko wymyśliłem dla własnej uciechi. Samochodu też
    > nie mam.

    Znaczy brak świadomości, czy celowe mijanie się z prawdą?

    > Może to Ciebie zaskoczy, ale to nie mnie zaskakują ciężarówki zmienijące
    > pas i rowerzyści.

    Nie, to co napisałeś nie zaskakuje mnie nawet trochę. Bawi mnie raczej
    Twoje przekonanie o tym, że nic Ciebie nie jest w stanie zaskoczyć
    i deklaracje, że nie spotkałeś jeszcze takiego, który by Ciebie
    zaskoczył i zmusił do wykonywania jakichś dziwnych manewrów.