  • 1. Data: 2011-08-18 08:22:14
    Temat: Pęknięcie wydechu
    Od: MaSs911 <mass94_14@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam wszystkich. Mam pytanie czy pęknięcie na kolektorze dolotowym do
    tłumika może odzaływac w jakiś sposób na moc ponieważ, od kupienia motora
    miał on inny klank w zasadzie większość 600tek było przy nim ciche i
    wszyscy sie dziwili ze bandit 400 a ma taki wygar dopiero nie dawno,
    zobaczyłem ze jest pęknięcie przed tłumikiem. I teraz tak się zastanawiam
    czy może to mieć jakiś wpływa na wkręcanie sie motora ponieważ niekiedy mi
    przerywa na wysokich obrotach i to było zawsze odkąd go kupiłem. Ostatnio
    zdjęliśmy tłumik u kolegi w Cbr i skarżył sie na ubytek mocy. Więc to
    chyba całkiem możliwe ze u mnie może być podobnie tym bardziej ze mechanik
    powiedział ze nie wie czemu on tak robi z strony mechanicznej motor jest
    igła jak uważacie?