  • 1. Data: 2015-10-15 23:15:41
    Temat: Pełna karta SD zużywa więcej prądu?
    Od: Oje Ejo <o...@y...ru>

    W telefonie mam CurrentWidget i ostatnio po zdecydowanym zapełnieniu
    karty cóż widzę... o rząd wielkosci większe zużycie prądu!
    Patrzę na androidową analizę zużycia baterii i pokazuje ona zwiększone
    zuzycie prądu przez "aplikację" o nazwie "system" ;)
    Więc kasuję wieeelkie katalogi plików dopiero co wgrane i przywracam
    kartę SD do poprzedniego stanu. Pobór prądu wraca do poprzedniej
    wartosci również.

    Owe zjawisko powtórzyło sie także na innej karcie SD.

    Więc?
    Jeżeli rzeczywiscie tak to wygląda warto pamiętac zwłaszcza o baterii...

  • 2. Data: 2015-10-16 08:41:21
    Temat: Re: Pełna karta SD zużywa więcej prądu?
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 15.10.2015 Oje Ejo <o...@y...ru> napisał/a:

    > Patrzę na androidową analizę zużycia baterii i pokazuje ona zwiększone
    > zuzycie prądu przez "aplikację" o nazwie "system" ;)

    A konkretnie?

    Nie zwiesił się jakiś mediascanner albo inszy wynalazek
    przy braku placu na cache?

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 3. Data: 2015-10-18 16:20:28
    Od: Oje Ejo <o...@y...ru>

    On 10/16/15 08:41, Dominik & Co wrote:

    > A konkretnie?

    A konkretnie:
    Settings -> Battery -> Android System -> Use details
    a tam: Included packages
    i liste otwiera: Android System

    > Nie zwiesił się jakiś mediascanner albo inszy wynalazek
    > przy braku placu na cache?

    A jak to stwierdzic?
    Wiec wynika ze uwazasz ze karta SD zuzywa zawsze tak samo prad bez
    wzgledu na zapelnienie?

  • 4. Data: 2015-10-18 17:55:34
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 18.10.2015 Oje Ejo <o...@y...ru> napisał/a

    > A jak to stwierdzic?

    Better Battery Stats albo coś podobnego.

    > Wiec wynika ze uwazasz ze karta SD zuzywa zawsze tak samo prad bez
    > wzgledu na zapelnienie?

    http://media.digikey.com/pdf/Data%20Sheets/M-Systems
    %20Inc%20PDFs/SD%20Card%20Prod%20Family%20OEM%20Manu
    al.pdf

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmien domenę na gmail

  • 5. Data: 2015-10-24 23:38:26
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Oje Ejo" <o...@y...ru> wrote in message
    > A jak to stwierdzic?
    > Wiec wynika ze uwazasz ze karta SD zuzywa zawsze tak samo prad bez wzgledu na
    > zapelnienie?

    pelna moze pobierac niemierzalnie wiecej pradu, w porownaniu do
    systemu ktory zapuszcza roznego rodzaju indeksowania, cacheowania,
    i tym podobne wynalazki ilosc pradu zuzywana przez kontroler
    karty na czestsze czyszczenie blokow przed ewentualnym zapisem
    bedzie pare rzedow wielkosci mniejsza - na moje oko

    --
    http://db.org.pl/