  • 1. Data: 2010-10-20 14:42:21
    Temat: PiS: Grożą nam w internecie. Trzeba wprowadzić monitoring sieci
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103087,8540447,PiS__Groz
    a_nam_w_internecie__Trzeba_wprowadzic_monitoring.htm

    A nie mówiłem? Nie trzeba było długo czekać. Żeby później nie byłu tu
    płaczu, że znowu zmusza się operatorów do logowania ruchu ponad możliwości
    techniczne i finansowe.

    Takie pomysły powinny bardzo szybko prowadzić do reakcji środowiska
    sieciowego ze stanowczym "przeciw". Np. do prezesa UKE. Bo później jakiś
    idiota z którejkolwiek partii złoży projekt ustawy, ktoś to przegłosuje nie
    mając pojęcia o sieciach i kto za to zapłaci ?

    Icek

  • 2. Data: 2010-10-20 15:15:29
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    On 20-10-10 16:42, Icek wrote:
> [...]
    > idiota z którejkolwiek partii złoży projekt ustawy, ktoś to przegłosuje nie
    > mając pojęcia o sieciach i kto za to zapłaci ?

    Akurat to, co cytujesz, to ostatnie podrygi politycznego ścierwa i jest
    niegrożne. Dużo gorsze jest to, co czai się w zakamarkach brukselskich
    korytarzy i ukrywa się pod hasłami walki z pedofilią czy ochroną praw
    autorskich.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 3. Data: 2010-10-20 20:55:22
    Od: Andrzej Karpinski <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz>

> [...]
    > idiota z którejkolwiek partii złoży projekt ustawy, ktoś to przegłosuje
    > nie mając pojęcia o sieciach i kto za to zapłaci ?

    Dobrze, ze dodales ze takie pomysly biora sie od 'idiotow z ktorejkolwiek
    partii', bo juz zaczalem podejrzewac, ze probujesz udowodnic, ze takie
    pomysly pochodza od 'tej ktorej spisek masonski urzadzil zamach
    terrorystyczny i holocaust w biurze poselskim w Lodzi, z powodu ze
    nawolywala do tego kampania nienawisci Tuseka i Komarowskiego'.

    pozdrawiam,
    k.

  • 4. Data: 2010-10-21 06:25:26
    Od: "HaQs" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > idiota z którejkolwiek partii złoży projekt ustawy, ktoś to przegłosuje
    > nie mając pojęcia o sieciach i kto za to zapłaci ?

    Reakcja środowiska będzie ich średnio obchodzić jak będą chcieli wprowadzić
    to wprowadzą i średnio będzie ich obchodzić, że Tobie to się nie podoba. Tak
    jak były ostatnio formularze ma być i koniec jak nie to kara . UKE
    zarządziło uke wymaga. Uke może , uke chce. itp. Nie dasz rady, nie jesteś w
    stanie, nie stać Cie to zliwkiduj interes albo sprzedaj inni mogą.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-10-21 07:57:33
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > zarządziło uke wymaga. Uke może , uke chce. itp. Nie dasz rady, nie jesteś
    > stanie, nie stać Cie to zliwkiduj interes albo sprzedaj inni mogą.

    ja staram sie naglosnic temat zanim bedzie za pozno

    Icek

  • 6. Data: 2010-10-22 07:08:32
    Od: Tomasz Kruk Czarnet <f...@g...com>

    On Wed, 20 Oct 2010 16:42:21 +0200, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    >http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103087,8540447,PiS__Gro
    za_nam_w_internecie__Trzeba_wprowadzic_monitoring.ht
    ml

> [...]
    >idiota z którejkolwiek partii złoży projekt ustawy, ktoś to przegłosuje nie
    >mając pojęcia o sieciach i kto za to zapłaci ?

    jeśli pomysłodawca to nie mamy nic przeciwko :>

  • 7. Data: 2010-10-24 10:14:27
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    Andrzej Karpinski wrote:

> [...]
    > powodu ze nawolywala do tego kampania nienawisci Tuseka i Komarowskiego'.

    się okazało, że ten ich ciepły kurwidołek zwany sejmem i senatem się
    robi trochę gorący..
    Cóż, jest wojna - giną ludzie. Szkoda ich w ludzkim wymiarze.

    Ale gdyby zrobić ekstrakcję tej ludzkiej części, to zostaje g.. warte
    polityczne dno z mułem i niektórzy rzeczywiście mogą się zabrać za
    sprzątanie...

    Marcin

  • 8. Data: 2010-10-24 10:19:55
    Od: Andrzej Karpinski <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz>

> [...]
    >
    > Ale gdyby zrobić ekstrakcję tej ludzkiej części, to zostaje g.. warte
    > polityczne dno z mułem i niektórzy rzeczywiście mogą się zabrać za

    Jest jeszcze druga "tutka". Moze i tym razem w porywie ulanskiej fantazji
    ktorys wyda rozkaz "laduj dziadu!".

    Patataj patataj patataj,

    k.