  • 1. Data: 2010-10-21 13:40:08
    Temat: i co z tym tp-ixem?
    Od: Michał Wołodyjowski <m...@t...pl>

    i co z tym tpixem?

    byla dzis przez chwile dostepna stronka z lista uczestnikow (wp,
    interia, task, emitel, tpsa, kike, etop) do tego byl jeszcze jakis faq
    dot. community, opis dostepnych portow i mail na ktory mozna pisac o
    oferte. teraz juz tego nie ma, czy to juz koniec uslugi? ;]

  • 2. Data: 2010-10-21 15:49:51
    Temat: Re: i co z tym tp-ixem?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 15:40:08 +0200, Michał Wołodyjowski napisał(a):

> [...]
    > dot. community, opis dostepnych portow i mail na ktory mozna pisac o
    > oferte. teraz juz tego nie ma, czy to juz koniec uslugi? ;]

    Dzisiaj na PLNOGu była prezentacja i nawet podobno był slajd z cenami i
    ktoś zdjęcia pstrykał, więc może się podzieli wieściami. Nie wiem tylko
    czy dzisiaj da radę, bo tam wieczorem jakieś "atrakcje" są przewidziane.

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-10-21 16:47:00
    Od: ziolko <z...@i...pl>

    xbartx pisze:

    > Dzisiaj na PLNOGu była prezentacja i nawet podobno był slajd z cenami i
    > ktoś zdjęcia pstrykał, więc może się podzieli wieściami. Nie wiem tylko
    > czy dzisiaj da radę, bo tam wieczorem jakieś "atrakcje" są przewidziane.

    a to nie wystarczy??

    http://www.tp.pl/b/binaries/PL/358502/Materialy_ze_s
    potkania_w_dniu_14.10.2010_367107071.zip

  • 4. Data: 2010-10-21 16:47:43
    Od: nastach <...@p...pl>

    Myślę że i tak najważniejszym wydarzeniem był kotlet + talerzyk dla
    Pana Włodzimierza, którego oczywiście serdecznie pozdrawiam "((-;".

  • 5. Data: 2010-10-21 17:03:37
    Od: ziolko <z...@i...pl>

    ziolko pisze:

    > a to nie wystarczy??
    >
    > http://www.tp.pl/b/binaries/PL/358502/Materialy_ze_s
    potkania_w_dniu_14.10.2010_367107071.zip

    a tu jest chyba lepiej

    http://www.tp.pl/prt/pl/operatorzy/oferta_krajowa/69
    5565/