  • 1. Data: 2016-12-24 14:09:44
    Temat: Pianka/gabka zamknięto-komórkowa, elastyczna, zdatna do malowania...
    Od: s...@g...com

    Szukam materiału który mógłby posłużyć jako rodzaj uszczelki/maskowania w klapie.
    Potrzebuje po prostu materiału który da się łatwo przyciąć, przykleić, lekko
    oszlifować aby trzymał wymiar a potem lekko pomalować aby sie zbytnio nie odróżniał
    od otoczenia.

    Feler jest taki że klapa jest na podłodze więc trzeba aby sie ta gąbka nie zapychała
    piachem/kurzem niesionym na butach.

    Niezbyt twarda tak aby sie przy otwieraniu klapy nie odrywała od kleju...

    Co szukać?

    Pianke tapicerską moge se z allegro wziąć ale nie wiem czy ona będzie na tyle
    zamknieta aby nie pochłaniac kurzu....

    Są jakies pianki gumopodobne/sylikonowe czy cos w ten deseń?

    Zasugerujecie coś sensownego?

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 2. Data: 2016-12-24 20:23:17
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Zasugerujecie coś sensownego?
    lepszą wersją pianki typu gąbka, będzie coś jak karimat, albo podkład z
    rolki pod panele. ten podkład można kupić nawet o grubości 1 cm. jest
    odporny na krótkotrwałe zalania, przeżyje deszcz i słońce, da się w
    miarę dobrze kleić. ale malować? delikatnie sprayem.

    ToMasz

  • 3. Data: 2016-12-27 22:04:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szukaj pod haslem sznur gumowy i farba do gumy.

  • 4. Data: 2016-12-28 08:47:41
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 27 grudnia 2016 22:04:35 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Szukaj pod haslem sznur gumowy i farba do gumy.

    A widzisz, dzieki wskazówce znalazłem co mi trzeba bylo: EPDM.

  • 5. Data: 2016-12-28 10:50:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie ma za co.