  • Data: 2009-11-13 11:20:38
    Temat: Piątek 13
    Od: Glub <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pierwszy dzień bez deszczu od tygodnia. Ponyslalem ze do pracy pojadę
    2oo i się przewietrze. Wyjechalem z parkingu i czuje ze mi coś dupa
    jeździ po bokach, dobra dojade na tanksztele i se pierdnę w oponkę.
    Nie dojechałem, kapec totalny. Musiałem dopchac Syma do Bp. Całe
    szczęście żadnych gwoździ itp nie bylo. (Na wszelakij pażarnyj sluczaj
    zakupilem detke w płynie)
    Pierdnąłem w oponkę i mogłem pojechać do pracy. Jechałem z duszą na
    ramieniu. Dojechałem, nic nie zeszło. Po spektaklu jadę do wulkanizatora
    by se obejrzał zaworek bo dziwne jest to ze w tydzień sporo zeszło.

    Normalny dzień jak każdy int:)

    --
    Glub