  • 1. Data: 2009-11-13 11:20:38
    Temat: Piątek 13
    Od: Glub <g...@g...com>

    Pierwszy dzień bez deszczu od tygodnia. Ponyslalem ze do pracy pojadę
    2oo i się przewietrze. Wyjechalem z parkingu i czuje ze mi coś dupa
    jeździ po bokach, dobra dojade na tanksztele i se pierdnę w oponkę.
    Nie dojechałem, kapec totalny. Musiałem dopchac Syma do Bp. Całe
    szczęście żadnych gwoździ itp nie bylo. (Na wszelakij pażarnyj sluczaj
    zakupilem detke w płynie)
    Pierdnąłem w oponkę i mogłem pojechać do pracy. Jechałem z duszą na
    ramieniu. Dojechałem, nic nie zeszło. Po spektaklu jadę do wulkanizatora
    by se obejrzał zaworek bo dziwne jest to ze w tydzień sporo zeszło.

    Normalny dzień jak każdy int:)

    --
    Glub

  • 2. Data: 2009-11-13 11:28:28
    Temat: Re: Piątek 13
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Fri, 13 Nov 2009 11:20:38 +0000 (UTC), Glub napisał(a):

> [...]
    > ramieniu. Dojechałem, nic nie zeszło. Po spektaklu jadę do wulkanizatora
    > by se obejrzał zaworek bo dziwne jest to ze w tydzień sporo zeszło.

    A może w ten sposób janioł stróż opóźnił twój przejazd przez TO felerne
    skrzyżowanie które miałeś po drodze.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 3. Data: 2009-11-13 11:45:33
    Od: Glub <g...@g...com>

    trud <t...@o...eu> wrote:

    > A może w ten sposób janioł stróż opóźnił twój przejazd przez TO
    > felerne
    > skrzyżowanie które miałeś po drodze.

    Wiesz? Nie pomyślałem o tym w ten sposób.

    Lub tez może tym sposobem sprowokował mnie do ostrozniejszej jazdy.

    --
    Glub

  • 4. Data: 2009-11-13 13:51:12
    Od: " " <m...@g...pl>

    Glub <g...@g...com> napisał(a):

    > Pierwszy dzieĹ&#65533; bez deszczu od tygodnia. Ponyslalem ze do pracy
    pojadÄ&#65533;
    > 2oo i siÄ&#65533; przewietrze. Wyjechalem z parkingu i czuje ze mi coĹ&#65533; dupa
    > jeĹşdzi po bokach, dobra dojade na tanksztele i se pierdnÄ&#65533; w
    oponkÄ&#65533;.
    > Nie dojechaĹ&#65533;em, kapec totalny. MusiaĹ&#65533;em dopchac Syma do Bp.
    CaĹ&#65533;e
    > szczÄ&#65533;Ĺ&#65533;cie Ĺźadnych gwoĹşdzi itp nie bylo. (Na wszelakij paĹźarnyj
    sluczaj
    > zakupilem detke w pĹ&#65533;ynie)
    > PierdnÄ&#65533;Ĺ&#65533;em w oponkÄ&#65533; i mogĹ&#65533;em pojechaÄ&#65533; do
    pracy. JechaĹ&#65533;em z duszÄ&#65533; na
    > ramieniu. DojechaĹ&#65533;em, nic nie zeszĹ&#65533;o. Po spektaklu jadÄ&#65533; do
    wulkanizatora
    > by se obejrzaĹ&#65533; zaworek bo dziwne jest to ze w tydzieĹ&#65533; sporo
    zeszĹ&#65533;o.

    > Normalny dzieĹ&#65533; jak kaĹźdy int:)

    Piękna epicka opowieść .. o gumie... ;-)
    Kandydat do Literackiej Nagrody Nobla :-)

  • 5. Data: 2009-11-13 15:39:12
    Od: duddits <d...@b...com>

    Glub pisze:
> [...]
    > ramieniu. Dojechałem, nic nie zeszło. Po spektaklu jadę do wulkanizatora
    > by se obejrzał zaworek bo dziwne jest to ze w tydzień sporo zeszło.

    To i tak nic w porównaniu z czwartkiem 12-go kiedy w całej dzielnicy(*)
    prądu nie było i wracałem w całkowitych ciemnościach na moto do domu :)
    Jedyne punkty odniesienia to światła innych pojazdów.
    Mrocznie.

    (*) - Warszawa, Tarchomin

    --
    duddits

  • 6. Data: 2009-11-13 16:18:44
    Od: mleko <m...@m...ml>

    > To i tak nic w porĂłwnaniu z czwartkiem 12-go kiedy w caĹ?ej dzielnicy(*)
    > prÄ?du nie byĹ?o i wracaĹ?em w caĹ?kowitych ciemnoĹ?ciach na moto do domu :)
    > Jedyne punkty odniesienia to Ĺ?wiatĹ?a innych pojazdĂłw.
    > Mrocznie.

    Nie prosciej bylo w moto wlaczyc swiatla? :)

  • 7. Data: 2009-11-13 18:37:22
    Od: "Grzegorz P." <g...@g...com>

    Tak mi sie jakos przypomniala reklama: http://www.youtube.com/watch?v=1lo4szz1bnc
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 8. Data: 2009-11-13 19:36:37
    Od: duddits <d...@b...com>

    mleko pisze:
    > Nie prosciej bylo w moto wlaczyc swiatla? :)

    Tak właśnie zastanawiałem się kto pierwszy to napisze :)
    Nie takie to proste teraz kiedy już po przekręceniu kluczyka światła
    świecą :)

    --
    duddits

  • 9. Data: 2009-11-13 19:40:05
    Od: Arni <a...@N...spam>

    m...@g...pl pisze:

    CaĹ&#65533;e
    pracy. JechaĹ&#65533;em z duszÄ&#65533; na

    > Piękna epicka opowieść .. o gumie... ;-)
    > Kandydat do Literackiej Nagrody Nobla :-)

    a coś Ty mu zrobił, temu cytatu?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 10. Data: 2009-11-14 16:32:45
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Arni <a...@N...spam> wrote:

    >a coś Ty mu zrobił, temu cytatu?

    A co mial zrobic... cytat w utefie byl to inaczej wyjsc nie moglo.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10