  • 11. Data: 2013-03-27 20:08:46
    Temat: Re: [Piątek?] Zagadka na dobranoc - zielona strzałka trwająca krócej niż 1 sekundę :)
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    > Kto zgadnie gdzie ?

    Katowice, os. Witosa, ul. Kolońska? :)
    Człowiek "przygazować" nie zdąży i już po wszystkim... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 12. Data: 2013-03-27 21:06:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-03-27 20:08, Dykus pisze:

    > Katowice, os. Witosa, ul. Kolońska? :)
    > Człowiek "przygazować" nie zdąży i już po wszystkim... ;)

    Też nie ... ale widzę, że to standard w takim razie ;)

    Pruszcz Gdański, skrzyżowania nie pamiętam.
    Pojawiła się strzałka, więc sięgłem nogą do sprzęgła ... i
    strzałki już nie było ;) Dobrze, że spojrzałem II raz, bo bym
    przejebał krzyżówkę na czerwonym ;)

    Bandyta drogowy jak nic.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 13. Data: 2013-03-27 23:22:04
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    > Pojawiła się strzałka, więc sięgłem nogą do sprzęgła ...

    Zawalidroga. :P

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 14. Data: 2013-03-28 08:16:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 27 Mar 2013 18:33:12 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"

    > Jeśli robisz trasę 700 km jednym ciągiem - rozumiem, że
    > przygotowujesz sobie wcześniej rozpiskę zarządców dróg z
    > numerami aby móc natychmiast interweniować.

    Miałeś czas nasmarować zagadkę na grupy dyskusyjne a nie masz czasu wklepać
    w google "zarząd dróg + miasto" i napisać we właściwe miejsce maila w tej
    sprawie? No to się nie dziw, że trafiłeś na taką sytuację -- bo ludzi z
    takim podejściem jak twoje, jest (niestety) większość.

    --
    Pozdor Myjk

  • 15. Data: 2013-03-28 10:18:06
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-03-28 08:16, Myjk pisze:

> [...]
    > sprawie? No to się nie dziw, że trafiłeś na taką sytuację -- bo ludzi z
    > takim podejściem jak twoje, jest (niestety) większość.

    Ale po co mam pisać gdziekolwiek maile, skoro zazwyczaj
    pozostają one bez odpowiedzi ? Co Ty myślisz, że ja mam 15 lat ?
    Pisanie do urzędów znudziło mi się, tak jak znudziło mi się być
    olewanym przez urzędy ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 16. Data: 2013-03-28 10:54:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 28 Mar 2013 10:18:06 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"

    > Ale po co mam pisać gdziekolwiek maile, skoro zazwyczaj
    > pozostają one bez odpowiedzi ?

    Ojejku.Po co ci odpowiedź? Chcesz podzękowań na poduszce?
    Istotne jest bardziej, żeby się tam pofatygowali i to zreperowali.

    > Co Ty myślisz, że ja mam 15 lat ?

    Tak się prezentujesz.

    > Pisanie do urzędów znudziło mi się, tak jak znudziło
    > mi się być olewanym przez urzędy ...

    Czyli kiedy ostatnio pisałeś, w 89? Ja awarie zgłaszam i wszystko jest
    naprawiane. Zgłaszam takżę uwagi i też są rozpatrywane. Pewnie dlatego, że
    w mojej małej wiosce ZDMowi się nudzi...

    --
    Pozdor Myjk

  • 17. Data: 2013-03-28 18:42:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

> [...]
    > sprawie? No to się nie dziw, że trafiłeś na taką sytuację -- bo ludzi z
    > takim podejściem jak twoje, jest (niestety) większość.

    Kiedy ... właśnie należy tu pisać a nie emailem

  • 18. Data: 2013-03-28 22:18:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-03-28 10:54, Myjk pisze:

    > Ojejku.Po co ci odpowiedź? Chcesz podzękowań na poduszce?

    Nie. Kiedy jeszcze pisałem - chciałem reakcji.

    > Istotne jest bardziej, żeby się tam pofatygowali i to zreperowali.

    No ba !

    > Tak się prezentujesz.

    Wszcząśnięty jestem.

    > Czyli kiedy ostatnio pisałeś, w 89? Ja awarie zgłaszam i wszystko jest
    > naprawiane.

    Zajebiście ... Napisz do odpowiedniej służby, która obok auchan
    może spowodować, że światło czerwone bezkolizyjne do skrętu
    wprawo zapalające się na niespełna sekundę nie powinno się zapalać.

    > Zgłaszam takżę uwagi i też są rozpatrywane. Pewnie dlatego, że
    > w mojej małej wiosce ZDMowi się nudzi...

    Widzę, że masz ręce, które leczą. A czy aby w komplecie nie masz
    nóg, które śmierdzą ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 19. Data: 2013-03-28 23:00:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 28 Mar 2013 22:18:38 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"

    > Widzę, że masz ręce, które leczą.

    Zdecydowanie lepiej wypadają niż twoje dwie lewe.

    --
    Pozdor Myjk

  • 20. Data: 2013-03-29 00:02:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-03-28 23:00, Myjk pisze:

    > Zdecydowanie lepiej wypadają niż twoje dwie lewe.

    Moje choć dwie lewe - nie wypadają.
    Członka i sztuczną szczękę też moczysz na noc w szklance ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90