  • 1. Data: 2013-03-27 02:19:34
    Temat: [Piątek?] Zagadka na dobranoc - zielona strzałka trwająca krócej niż 1 sekundę :)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Dziś przemierzając nasz piękny kraj przyuważyłem skrzyżowanie z
    zieloną strzałką. Świeci się ona około 3/4 sekundy.

    Kto zgadnie gdzie ?

    A władzom miejscowości tej podpowiadam sposób na biznes:
    fotoradar focących tych, którzy wjechali na czerwonym ;)

    100 % skuteczność :)
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 2. Data: 2013-03-27 07:26:01
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 27 Mar 2013 02:19:34 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"

    > Kto zgadnie gdzie ?

    Pytanie ważniejsze brzmi: zgłosiłeś to?

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2013-03-27 10:51:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-03-27 07:26, Myjk pisze:

    > Pytanie ważniejsze brzmi: zgłosiłeś to?

    Komu ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 4. Data: 2013-03-27 12:43:29
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    > Komu ?
    Zgłoś na policję (tak, jak ja kiedyś).
    Wyspowiadają Cię z danych osobowych i potem się będziesz zastanawiał czy
    nie dostaniesz miłego wezwania do "stawiennictwa".
    Jacek

  • 5. Data: 2013-03-27 13:00:01
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Zgłoś na policję (tak, jak ja kiedyś).
    > Wyspowiadają Cię z danych osobowych i potem się będziesz zastanawiał czy
    > nie dostaniesz miłego wezwania do "stawiennictwa".

    dlatego na wszelki wypadek nalezy zglaszac mailowo na zmyslone dane i
    domagac sie decyzji w tej sprawie.

  • 6. Data: 2013-03-27 13:21:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 27 Mar 2013 02:19:34 +0100, w <kithg1$v2n$1@node1.news.atman.pl>, "Rafał
    \"SP\" Gil" <u...@m...pl> napisał(-a):

    > Dziś przemierzając nasz piękny kraj przyuważyłem skrzyżowanie z
    > zieloną strzałką. Świeci się ona około 3/4 sekundy.
    >
    > Kto zgadnie gdzie ?

    Wrocław, Rondo Wyklętych?
    Świeci się +/- tyle.

  • 7. Data: 2013-03-27 15:00:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 27 Mar 2013 10:51:56 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"

    > Komu ?

    Ja dla przykładu takie rzeczy zgłaszam w ZDM.
    Mailowo, jest szybciej.

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2013-03-27 18:33:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-03-27 15:00, Myjk pisze:

    > Ja dla przykładu takie rzeczy zgłaszam w ZDM.
    > Mailowo, jest szybciej.

    Jeśli robisz trasę 700 km jednym ciągiem - rozumiem, że
    przygotowujesz sobie wcześniej rozpiskę zarządców dróg z
    numerami aby móc natychmiast interweniować. Też tak chyba zacznę.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 9. Data: 2013-03-27 18:33:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-03-27 13:21, r...@k...pl pisze:

    > Wrocław, Rondo Wyklętych?
    > Świeci się +/- tyle.

    Muszę sprawdzić. Ale nie o to mi chodziło :)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 10. Data: 2013-03-27 19:20:54
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > A władzom miejscowości tej podpowiadam sposób na biznes: fotoradar
    > focących tych, którzy wjechali na czerwonym ;)
    >
    > 100 % skuteczność :)

    Pewnie żarówka wyzionęła ducha, lub coś w tym stylu.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl