  • 1. Data: 2011-12-09 15:45:14
    Temat: Pierwsze decyzje z super ustawy ;)
    Od: Icek <i...@d...pl>

    Widzę, że UKE zdecydowało się działać ;)

    Oby tak dalej. Liczę, że czas będzie krótszy. Ta moja jest jak prezent
    na mikołaja. UKE czekało aby wpisać 6 grudnia ;P

    Jakieś perspektywy Pani Prezes ? To taki test czy może już przyjęta
    praktyka ? Można składać kolejne wnioski ?

    Icek

  • 2. Data: 2011-12-09 15:54:12
    Temat: Re: Pierwsze decyzje z super ustawy ;)
    Od: "starywyga" <...@...pl>

> [...]
    >
    > Jakieś perspektywy Pani Prezes ? To taki test czy może już przyjęta
    > praktyka ? Można składać kolejne wnioski ?

    A w czym rzecz?
    To, ze 6 grudnia jest Mikolaja to wszyscy wiedza.
    RR

  • 3. Data: 2011-12-09 16:09:07
    Od: "Zboj" <z...@m...dot.pl>

    Tak, można składać kolejne wnioski. Ale warto też pokazać te dwa pierwsze
    rozstrzygnięcia wpierw opornym. Może oszczędzą czas.

    Pozdrawiam,

    Piotr Marciniak (ISP/KIKE)

  • 4. Data: 2011-12-10 14:43:54
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-12-09 17:09, Zboj pisze:
    > Tak, można składać kolejne wnioski. Ale warto też pokazać te dwa
    > pierwsze rozstrzygnięcia wpierw opornym. Może oszczędzą czas.

    przygotowanie wniosku to ani trudna sprawa ani łatwa. Jak ktoś ma tylko
    tracić czas UKE pisząc nieprofesjonalne bzdury, upierając się przy tym,
    że nie uzupełni braków formalnych to strata czasu.

    Z pozyskanych z UKE informacji wynika, że dość spory odsetek wniosków
    jest niskiej jakości. Może czasami warto skorzystać z pomocy fachowców
    niż samemu pisać bzdury.

    Jako, że generalnie nie popełniliśmy żadnego błędu i czekaliśmy 9
    miesięcy to oceniam, że podmioty, które popełniają błędy na decyzje będą
    czekać dłużej ;)

    Decyzja opiera się na umowie, którą jakiś czas temu UKE negocjowało.
    Treść decyzji jest bardzo wyważona. Spółdzielnie i inni gamonie
    nieudostępniający nieruchomości mogą spać spokojnie. Oprócz zmuszenia do
    udostępnienia nie ma tam nic co uderzałoby w posiadaczy nieruchomości.
    Momentami wydaje mi się, że obowiązki operatorów są aż nad to
    rygorystyczne.

    Boje się, że teraz nastąpi lawina wniosków i kolejka się wydłuży ponad 9
    miesięcy. Liczę, że UKE nie będzie trzymał wniosków dłużej niż rok.

    Icek