  • 1. Data: 2012-07-26 15:21:16
    Temat: Pierwsze uruchomienie - aut. download programów (Android)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Przy pierwszym logowaniu do konta system od razu przechodzi do ściągania
    programów zarejestrowanych na koncie.

    I tu pytanie -- jak ten etap opóźnić i odbył się później na żądanie. Oczywiście
    chcę najpierw zrootować, zainstalować LinkSD i potem niech sobie wszystko
    ściąga.

    (Wiem, że mogę potem ręcznie...).

  • 2. Data: 2012-07-27 03:14:18
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    r...@k...pl (r...@k...pl)
    in news:fug218psd3n9iqt6mse00f3frdehf36a3b@4ax.com

> [...]
    >
    > I tu pytanie -- jak ten etap opóźnić i odbył się później na żądanie.
    > Oczywiście chcę najpierw zrootować, zainstalować LinkSD i potem niech

    Może wyłącz jakąś synchronizację? Byłeś w Menu|Konta i synchronizacja,
    czy jak tam jest u Ciebie?

    MSz

  • 3. Data: 2012-07-27 09:51:54
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 26 Jul 2012 15:21:16 +0200, r...@k...pl napisał(a):

> [...]
    > chcę najpierw zrootować, zainstalować LinkSD i potem niech sobie wszystko

    Wyłączyć w menu "wymianę danych" - czy jak to się nazywa? Bedziesz miał
    połączenia głosowe, ale danych już nie pociągnie. Przynajmniej tak mogę
    zrobić w tel. żony (Samsung Galaxy Ace).
    --
    Franc

  • 4. Data: 2012-07-27 10:46:33
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-26 15:21, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > chcę najpierw zrootować, zainstalować LinkSD i potem niech sobie wszystko

    Jeżeli chodzi o programy z Google Play, to otwierasz tą stronę,
    wywołujesz menu w urządzeniu i odznaczasz "aktualizacje automatyczne" .

  • 5. Data: 2012-07-27 17:51:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Jul 2012 09:51:54 +0200, w
    <965fc77crgwm$.1mg9dw0ev4rfz.dlg@40tude.net>, Franc <s...@w...pl> napisał(-a):

    > Wyłączyć w menu "wymianę danych" - czy jak to się nazywa? Bedziesz miał
    > połączenia głosowe, ale danych już nie pociągnie. Przynajmniej tak mogę
    > zrobić w tel. żony (Samsung Galaxy Ace).

    Tak, to zawsze mogę. Ale najpierw chcę jednak pościągać parę rzeczy.

  • 6. Data: 2012-07-27 17:54:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Jul 2012 10:46:33 +0200, w <jutkj1$69o$1@node2.news.atman.pl>, Trybun
    <r...@y...com> napisał(-a):

    > Jeżeli chodzi o programy z Google Play, to otwierasz tą stronę,
    > wywołujesz menu w urządzeniu i odznaczasz "aktualizacje automatyczne" .

    A sprawdziłeś czy to działa?
    AFAIK jeżeli po resecie telefonu loguję się na swoje konto, to od razu programy
    lądują w kolejce i zaczynają się ściągać (a po resecie aktualizacje
    automatyczne są defaultowo włączone, ale tylko przez WiFi).

  • 7. Data: 2012-07-27 20:18:46
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-27 17:54, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > lądują w kolejce i zaczynają się ściągać (a po resecie aktualizacje
    > automatyczne są defaultowo włączone, ale tylko przez WiFi).

    Nie tylko sprawdziłem, ale właśnie tak to u mnie działa. Odznaczone mam
    zarówno auto aktualizowanie jak i "aktualizuj tylko na WiFi", Zaznaczone
    w tym menu mam tylko "powiadomienia o dostępnych aktualizacjach". I tak
    to właśnie u mnie działa, gdy przyjdzie potrzeba zaktualizowania
    któregoś programu to robię to wybierając z listy powiadomień.

  • 8. Data: 2012-07-27 20:25:20
    Od: "Kierowca Bombowca" <k...@n...invalid>

    > Przy pierwszym logowaniu do konta system od razu przechodzi do ściągania
    > programów zarejestrowanych na koncie.
    > I tu pytanie -- jak ten etap opóźnić i odbył się później na żądanie.

    IMHO takie działanie systemu zależy od tego, czy wcześniej zaznaczałeś
    "pozostaw kopię danych na serwerach google, hasła wifi, itp." - tuż po
    pierwszym uruchomieniu ale niejako podczas konfiguracji konta Google. Ta
    opcja pojawiła się bodajże w wersji 2.3.