  • 231. Data: 2015-02-23 18:31:54
    Temat: Re: Piesi chcą móc przechodzić na czerwonym świetle.
    Od: <6...@6...183155.invalid> (Tom N)

    re w
    <news:mcfnsm$ktn$1@mx1.internetia.pl>:

    > ---
    > A wiesz co to jest ENERGIA ?

    1. <<skłonność i zdolność do intensywnego działania jako cecha człowieka>>

    Masz energie, żeby cytować jak człowiek...?

    --
    'Tom N'

  • 232. Data: 2015-02-23 18:52:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tom N"

> [...]

    ,,1. <<skłonność i zdolność do intensywnego działania jako cecha człowieka>>

    Masz energie, żeby cytować jak człowiek...?"
    Udało się ?

    (nie przemyślałeś?)

  • 233. Data: 2015-02-23 22:49:18
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-02-23 o 17:21, Shrek pisze:

    > No i wporzo. Ja też. Tylko niech nikt nie postuluje przeniesienia tej
    > zasady do prawa.
    Chodzi o zmniejszenie represyjności prawa, i jestem za tym aby to po
    cichu wprowadzono, im mniej uświadomionych tym lepiej.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 234. Data: 2015-02-24 17:31:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-15 o 23:34, masti pisze:

    > najlepsza metoda dalszego psucia prawa. po co Ci przepis, który z
    > definicji zakłada niekaranie? to znaczy, zę zakaz nie ma sensu.

    To jest jeden z lepszych pomysłów - w razie wypadku wiadomo kto winien,
    a nie karze się za przechodzenie na pustej drodze.

    --
    Liwiusz

  • 235. Data: 2015-02-27 21:28:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 22 Feb 2015, Shrek wrote:

    > Dostosowania prawa azjatyckiego/sowieckiego do norm państwa europejskiego.
    > Pierwszeństwo się powinno mieć, albo nie mieć i powinno być to jasne. Albo
    > masz pierwszeństwo, albo nie masz. A nie że masz, ale tylko jak nic nie
    > jedzie, bo to się nazywa ustąpienie pierwszeństwa.

    Dzięki, bo parę dni nie mogłem zajrzeć, a doskonale opisuje IMO
    najważniejszy powód tej regulacji.

    > Rozsądnie. W końcu ktoś wziął pod uwagę, kto stworzył sytuacje i realnie
    > spowodował wypadek, a nie tylko nadpierwszeństwo,

    Dodałbym, że jeśli w przyszłości znajdzie się przypadek który "podpasuje"
    do tezy mk4 (o tym, że mimo iż pieszy wlazł sąd orzeknie inaczej),
    to nie będzie należało zwalać orzeczenia sądu na "nowe przepisy",
    bo prawdopodobnie i *dziś* winny może być kierowca.
    Z powodu wymienionego wyżej.
    I niżej:

    > mimo złamania kilkunastu innych przepisów.

    > A co do tego przechodzenia na czerwonym, to jak rozumiem, dalej nie będzie
    > wolno, tylko nie będzie za to kary dopóki nic się nie stanie.

    O to właśnie chodzi (też jako rozumiem, bo tak jest w .gb)

    pzdr, Gotfryd