  • 1. Data: 2021-12-25 23:04:17
    Temat: Pilne !!! Mały balon nadmuchał duży balon
    Od: a a <m...@g...com>

    Pilne !!! Mały balon nadmuchał duży balon

    Niewiarygodne

    https://fb.watch/a713iv7zbB/

  • 2. Data: 2021-12-25 23:18:06
    Temat: Re: Pilne !!! Mały balon nadmuchał duży balon
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/12/2021 23:04, a a wrote:
    > Pilne !!! Mały balon nadmuchał duży balon
    > Niewiarygodne
    > https://fb.watch/a713iv7zbB/

    Nadmuchaj sam taki balon. Ze zdziwieniem stwierdzisz, że nadmuchanie
    balonu w pierwszej fazie jest trudniejsze, niż później. Wnioski
    wyciągnij sam.

  • 3. Data: 2021-12-25 23:25:11
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 25 December 2021 at 23:18:16 UTC+1, heby wrote:
    > Nadmuchaj sam taki balon. Ze zdziwieniem stwierdzisz, że nadmuchanie
    > balonu w pierwszej fazie jest trudniejsze, niż później. Wnioski
    > wyciągnij sam.
    Wiem,
    ale czy poza Chinczykiem ktoś to sprawdził ?

    Znajomy mial ojca co handlowal balonikami na odpustach
    i opowiadal, że zawsze go zastanawiało, że nie dalo sie calego balonu z uszami
    nadmuchać jednorazowo, ale musieli uszy pompować dodatkowo, ściskając glówny balon.

    Ale tutaj ktoś mi to pokazał w praktyce.
    Chcialem mu kupic balony dmuchane z uszami, jak dawniej, do testów, ale nie produkują
    a te co są to na hel z folii a nie z kauczuku

    Kupię balon z uszami ( kilkukomorowy) do testów

  • 4. Data: 2021-12-25 23:28:27
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/12/2021 23:25, a a wrote:
    > Wiem,
    > ale czy poza Chinczykiem ktoś to sprawdził ?

    Tak. Jakies 80% dzieci w wieku przedszkolnym.

    > Znajomy mial ojca co handlowal balonikami na odpustach
    > i opowiadal, że zawsze go zastanawiało, że nie dalo sie calego balonu z uszami
    nadmuchać jednorazowo, ale musieli uszy pompować dodatkowo, ściskając glówny balon.

    I wyciągnął jakieś wnioski, czy umarł zdumiony?

    > Kupię balon z uszami ( kilkukomorowy) do testów

    Walcz. Ja bym go pompował Peltierami, jak bym miał.

  • 5. Data: 2021-12-25 23:37:45
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 25 December 2021 at 23:28:35 UTC+1, heby wrote:
> [...]
    > I wyciągnął jakieś wnioski, czy umarł zdumiony?
    > Walcz. Ja bym go pompował Peltierami, jak bym miał.
    skoro pytał, to jeszcze żyje

    Nie każdy co pytał umarł

  • 6. Data: 2021-12-25 23:45:34
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/12/2021 23:37, a a wrote:
    > skoro pytał, to jeszcze żyje

    Zlituj się nad nim i daj mu odpowiedź. Nic gorszego nie trafia się
    człowiekowi, jak zejść zdumionym.

    > Nie każdy co pytał umarł

    To prawda. Zanotuje sobie to gdzieś.

  • 7. Data: 2021-12-25 23:53:21
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 25 December 2021 at 23:45:42 UTC+1, heby wrote:
    > Zlituj się nad nim i daj mu odpowiedź. Nic gorszego nie trafia się
    > człowiekowi, jak zejść zdumionym.
    nie wiedziałem, że rozmawiam z duchem