  • 21. Data: 2009-11-17 10:27:50
    Temat: Re: Ping do WP
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik pawelek napisał:

    > jeszcze pewnie pare miesiecy i moze cos sie ruszy
    > u mnie to samo tylko strat narazie niema

    Tak sobie mysle, ci wszyscy operatorzy, ktorzy problem odczuwaja,
    naprawde nic nie moga na to poradzic? A gdyby tak przestali
    sie rozglaszac do wp przez plix to wp nie musialaby pchac ruchu
    do nich innymi trasami niz przez zapchane lacze z plix?
    Czy to jest niewykonalne?

    pozdr.

  • 22. Data: 2009-11-17 11:40:13
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    DK pisze:

> [...]
    > sie rozglaszac do wp przez plix to wp nie musialaby pchac ruchu
    > do nich innymi trasami niz przez zapchane lacze z plix?

    Bardziej naturalnym rozwiązaniem wydaje się pchanie mniejszej ilości
    ruchu przez potencjalnie zapchane łącze przez samo WP, która ma pełna
    kontrolę nad tym, którym łączem kieruje ruch. Chyba, że nie ma innej,
    lepszej alternatywy...

    --
    Sławek Lipowski

  • 23. Data: 2009-11-17 11:48:18
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik Sławek Lipowski napisał:

> [...]
    > ruchu przez potencjalnie zapchane łącze przez samo WP, która ma pełna
    > kontrolę nad tym, którym łączem kieruje ruch. Chyba, że nie ma innej,

    A moze szczypta teorii spiskowej, na pewno niezapchane jest lacze wp -
    TP, tak wiec kupujcie ludziska neostrady, metro ethernety itp. to
    bedziecie miec elegancka lacznosc z nami ;)

    pozdr.

  • 24. Data: 2009-11-17 18:09:23
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    DK <c...@w...wroclaw.pl> wrote:

    > sie rozglaszac do wp przez plix to wp nie musialaby pchac ruchu
    > do nich innymi trasami niz przez zapchane lacze z plix?
    > Czy to jest niewykonalne?

    Jest wykonalne, ale podejrzewam, że niewielu operatorów na coś takiego
    się porwie. Po drugie, inne łącza też są zapchane (mniej lub bardziej), a ruch
    ten przelałby się włąsnie na nie, więc wracamy do punktu wyjścia.
    Upgrade łaczy leży w kwestii WP i to ich należy molestować w tej sprawie.

    --
    ŁT

  • 25. Data: 2009-11-23 11:42:02
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "DK" <c...@W...wroclaw.pl> wrote in message

    > A moze szczypta teorii spiskowej, na pewno niezapchane jest lacze wp - TP,
    > tak wiec kupujcie ludziska neostrady, metro ethernety itp. to bedziecie
    > miec elegancka lacznosc z nami ;)

    A pamietacie akcje sprzed kilkunastu lat gdy po wycieku danych z tp okazalo
    sie ze lacza WP 3x2Mb/s sa podpiete pod 1x2Mb/s w TP?

    c.

  • 26. Data: 2009-12-01 16:26:28
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    DK <c...@w...wroclaw.pl> wrote:

    > Poprawy cos nie widac ;)

    Powinno być już lepiej, WP odpaliła dodatkowy link do PL-IXa.

    --
    ŁT

  • 27. Data: 2009-12-01 17:14:08
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    Cezar wrote:

> [...]

    > okazalo
    > sie ze lacza WP 3x2Mb/s sa podpiete pod 1x2Mb/s w TP?

    Z tego co wiem to zwykłe bzdury były. A i analiza konfiguracji wskazywała na
    kiepskie obycie tamtej osoby z tymi zagadnieniami.