  • 1. Data: 2009-10-29 22:29:05
    Temat: Cyfronet - opinie
    Od: RaVaeL <b...@w...pl>

    Używa ktoś symetryka od nich? Jak działanie? Jak pingi? Jak stabilność?
    Brać czy myśleć o czymś innym? Mam do wyboru Cyfronet albo Crowley.
    --
    Rafal Paluch

    gg 633 11 46
    mobile : 601 09 89 65

  • 2. Data: 2009-11-01 21:35:23
    Temat: Re: Cyfronet - opinie
    Od: przemoN <p...@g...com>

    RaVaeL wrote:
    > Używa ktoś symetryka od nich? Jak działanie? Jak pingi? Jak stabilność?
    > Brać czy myśleć o czymś innym? Mam do wyboru Cyfronet albo Crowley.
    czym będziesz odbierał i gdzie?
    ogólnie obsługa klienta niepoważna (nawet za mało powiedziane)

    przemoN

  • 3. Data: 2009-11-02 03:03:00
    Od: RaVaeL <b...@w...pl>

    przemoN pisze:
    > czym będziesz odbierał i gdzie?
    > ogólnie obsługa klienta niepoważna (nawet za mało powiedziane)
    >
    > przemoN

    Odbiór własny. Możesz coś więcej napisac? Z tego co pytałem innych to
    sobie chwalą.

    --
    Rafal Paluch

    gg 633 11 46