  • 1. Data: 2012-10-17 13:57:50
    Temat: Piotrkow - Sochaczew Gierkowka czy przez Lodz
    Od: <l...@i...pl>

    Czy jechac Gierkowka i potem przez Zyrardow
    czy moze na Lodz i A2

    Moze ktos wie czy z A2 da sie zjechac gdzies na Sochaczew np. zjazdem
    Wiskitki?

  • 2. Data: 2012-10-17 14:04:54
    Temat: Re: Piotrkow - Sochaczew Gierkowka czy przez Lodz
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 17 Oct 2012 13:57:50 +0200 osobnik zwany lcd napisał:

    > Czy jechac Gierkowka i potem przez Zyrardow czy moze na Lodz i A2
    >
    > Moze ktos wie czy z A2 da sie zjechac gdzies na Sochaczew np. zjazdem
    > Wiskitki?

    jeszcze się nie da. Wikskitki nadal zamknięte

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2012-10-17 14:49:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Możesz jechać tak http://bit.ly/RBWlSL, ale przez Łódź się za dobrze
    nie jedzie. Gierkówka teraz już lepsza.

    MJ

  • 4. Data: 2012-10-17 19:23:08
    Od: <l...@i...pl>

    Lepsza?
    S8 na tym odcinku co na zielono na mapie juz normalna Sowa czy jkimis
    oplotami sie jedzie
    a co z reszta trasy?

  • 5. Data: 2012-10-18 10:37:16
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Użytkownik <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Lepsza?
    > S8 na tym odcinku co na zielono na mapie juz normalna Sowa czy jkimis
    > oplotami sie jedzie
    > a co z reszta trasy?

    Czy odcinek Radziejowice-Piotrków jest już 4 pasmowy?? (oddany??).
    T.