  • 1. Data: 2009-03-03 07:49:45
    Temat: Pirat z G-dza
    Od: "Markus" <g...@w...pl>

    Witam wszystkich

    To mój pierwszy post, chociaż czytuję Waszą grupę od jakiegoś czasu.

    Poniżej link z wyczynów pirata motocyklowego.

    http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    090302/GRUDZIADZ01/639923950

    Przykro bo takim postępowaniem pogarsza opinie o biker'ach.

    Pzdr to ALL
    Markus

    Dawniej:
    Jawa 250
    IFA BK350
    MZ ETZ 250
    Obecnie:
    auto 4x4
    a na moto może jeszcze przyjdzie czas

  • 2. Data: 2009-03-03 08:04:04
    Temat: Re: Pirat z G-dza
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 3 Mar, 08:49, "Markus" <g...@w...pl> wrote:
    > Witam wszystkich

    Czeeeeść Maaarkus

> [...]
    090302/GRUDZIADZ0...

    > Przykro bo takim postępowaniem pogarsza opinie o biker'ach.

    15.html
    ojej, wszyscy policjanci to pijaki. hipokryci jebani.

    - gildor

  • 3. Data: 2009-03-03 08:05:44
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    > Poniżej link z wyczynów pirata motocyklowego.

    cytat: "23-latek nie ma prawa jazdy, jego motocykl nie był ubezpieczony, a
    tablice rejestracyjne wykonał sam, wymyślając sobie numery. "
    no i co ma to wspolnego z ta grupa? moze mialo pojsc, na
    pl.kombinatorzy.po.polsku?

    --
    ania

  • 4. Data: 2009-03-03 08:07:19
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 3 Mar, 09:04, gildor <m...@g...com> wrote:
    0090302/GRUDZIADZ0...

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,47662
    15.html
    > ojej, wszyscy policjanci to pijaki. hipokryci jebani.

    orzesz, oni wszyscy piją!
    http://tinyurl.com/c4cplo
    niesamowite

    - gildor

  • 5. Data: 2009-03-03 08:21:14
    Od: t...@g...com

    On 3 Mar, 08:49, "Markus" <g...@w...pl> wrote:

    nosz w morde. niezle juz mu szlo na koncowce :))

    oczywiscie nie popieram takiego zachowania!

  • 6. Data: 2009-03-03 08:40:01
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    gildor pisze:

    > orzesz, oni wszyscy piją!
    > http://tinyurl.com/c4cplo
    > niesamowite

    a skoro - jak wiadomo - każdy pijak to złodziej, to widać, że zabawę w
    policjantów i złodziei organizują se we własnym gronie i nie mają czasu
    na inne duperele... ;-)

    p.s. Niech ścigacz policzy i opublikuje statystyki %% w policji. Wnioski
    z pewnością - bezcenne!

    --

    pozdr
    pj

  • 7. Data: 2009-03-03 08:41:12
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Markus" <g...@w...pl> wrote in message
> [...]
    090302/GRUDZIADZ01/639923950

    > Przykro bo takim postępowaniem pogarsza opinie o biker'ach.

    A moze tylko o bikerach z Grudziadza, co? ;) Polimeryzujac z nowym Kolega,
    pomimo ze wrzuce kamyczek do wlasnego ogrodka: mam nie najlepsza opinie o
    tych ktorzy buduja swoje opinie na podstawie pojedynczych przypadkow.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

  • 8. Data: 2009-03-03 09:03:19
    Od: "Markus" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci
> [...]

    > pomimo ze wrzuce kamyczek do wlasnego ogrodka: mam nie najlepsza opinie o
    > tych ktorzy buduja swoje opinie na podstawie pojedynczych przypadkow.

    Wydaje mi sie, ze nie tylko z G-dza ;-) Co do opinii, taka panuje wsród
    wiekszosci kierowców puszek.
    Osobiscie do tej wiekszosci sie nie zaliczam i mam swoje zdanie na temat
    biker'ów. Traktuje ich na równi i staram sie nie utrudniac im jazdy.

    Wszystkim biker'om zycze szerokosci :-)

  • 9. Data: 2009-03-03 09:15:28
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Markus"

    > Wszystkim biker'om zycze szerokosci :-)

    eee to jakby szowinizmem, czy tam dyskryminacja jeszcze zalecialo

    --
    ania

  • 10. Data: 2009-03-03 09:23:03
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 3 Mar, 08:49, "Markus" <g...@w...pl> wrote:
    > Poniżej link z wyczynów pirata motocyklowego.

    Dupa nie pirat. Dostawca pizzy na 50-ce by go objechał i nawet oliwek
    nie pogubił.

    --
    Nikanor
    DL650