  • 1. Data: 2009-03-03 08:03:08
    Temat: Pompa wody VX800
    Od: Józekvx <jozo1988@_NOSPAM_interia.eu>

    Witam mam problem z pompą wody w suzuki VX800 która przepuszcza płyn do
    oleju wie może ktoś jak temu zaradzić. Może robią gdzieś regeneracje?

  • 2. Data: 2009-03-03 08:38:02
    Temat: Re: Pompa wody VX800
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Józekvx pisze:
    > Witam mam problem z pompą wody w suzuki VX800 która przepuszcza płyn do
    > oleju wie może ktoś jak temu zaradzić. Może robią gdzieś regeneracje?

    A jesteś pewien, że to pompa? Bo to objaw typowy dla uszczelki pod głowicą.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 3. Data: 2009-03-03 08:42:19
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Józekvx pisze:
    > Witam mam problem z pompą wody w suzuki VX800 która przepuszcza płyn do
    > oleju wie może ktoś jak temu zaradzić. Może robią gdzieś regeneracje?

    Zanim Cie wysmieja ze ze smigacza to sie zapytam - Larssona zamkneli ?

    http://www.sklep1.larsson.pl/Parts.aspx?Category=Bik
    e&CategoryView=Expand&motId=110357

    Kod : 6420009
    Nazwa : komplet naprawczy pompy wody Suzuki
    Cena brutto : 78,90 zł
    Cena netto : 64,67 zł

    http://www.sklep1.larsson.pl/

    Nie calujemy po raczkach....