  • 1. Data: 2011-06-02 12:53:59
    Temat: Pirelli Diablo Supercorsa, opona na codzień ?
    Od: impl <d...@g...com>

    Cześć
    Czy z tą oponą nie będzie problemów jak się zrobi chłodno i z rana do
    pracy trzeba będzie śmignąć (około 10'C) ? W razie jak by mnie gdzieś
    deszcz zaskoczył to dadzą radę ? Moto to gsxr600 k7. Preferuję
    spokojny tryb jazdy ;) ale dobrze by było aby opona dobrze kleiła.
    Jaką mieszankę warto brać ? Czytałem wiele pozytywnych opinii na
    kombinację sc1 z przodu i sc2 z tyłu. Dużo nie jeżdżę. Obecnie mam
    fabryczne opony BT014 i jakoś dają radę, jak pisałem wcześniej, nie
    szaleję ;)
    Wszelkie porady mile widziane.
    Dziękować

  • 2. Data: 2011-06-02 13:03:18
    Temat: Re: Pirelli Diablo Supercorsa, opona na codzień ?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-02, impl <d...@g...com> wrote:

> [...]
    > kombinację sc1 z przodu i sc2 z tyłu. Dużo nie jeżdżę. Obecnie mam
    > fabryczne opony BT014 i jakoś dają radę, jak pisałem wcześniej, nie

    Skoro preferujesz spokojny tryb jazdy i nie szalejesz to po co Ci gumy
    prawie torowe za ktore trzeba zaplacic 1800 PLN? Kup sobie cos
    turystycznego albo z lekkim nastawieniem na sport, zaplacisz 1/3 mniej,
    wiecej na tym przejedziesz a i rano/w deszczu nie bedziesz mial stresu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-06-02 13:09:35
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-02 14:53, impl pisze:
> [...]
    > kombinację sc1 z przodu i sc2 z tyłu. Dużo nie jeżdżę. Obecnie mam
    > fabryczne opony BT014 i jakoś dają radę, jak pisałem wcześniej, nie

    Pilot Power 2ct
    Dunlop Sportsmart

    Kup cos w tym deseniu - Supercorsy sa swietne - ale bez latania po torze
    to jakbys z armata na muchy sie wybieral...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 4. Data: 2011-06-02 13:09:43
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

> [...]

    > turystycznego albo z lekkim nastawieniem na sport, zaplacisz 1/3 mniej,
    > wiecej na tym przejedziesz a i rano/w deszczu nie bedziesz mial stresu.

    A skąd wiesz za ile on je kupi? Ja jeżdżę właśnie na 3 komplecie i kosztował 500
    za komplet :P

    --
    OGONek~

  • 5. Data: 2011-06-02 13:29:07
    Od: impl <d...@g...com>

    On 2 Cze, 15:09, Norbi <n...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Kup cos w tym deseniu - Supercorsy sa swietne - ale bez latania po torze
    > to jakbys z armata na muchy sie wybieral...

    Zdarza się pośmigać po zakrętach szybko i chciałbym mieć w tej
    sytuacji odpowiedni zapas przyczepności, bo wiadomo jak to jest na
    naszych drogach.

  • 6. Data: 2011-06-02 13:32:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-02, impl <d...@g...com> wrote:

    > Zdarza się pośmigać po zakrętach szybko i chciałbym mieć w tej
    > sytuacji odpowiedni zapas przyczepności, bo wiadomo jak to jest na
    > naszych drogach.

    Spokojnie cos turystyczno-sportowego Ci wystarczy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-06-02 14:15:21
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-02 15:09, OGONek~ pisze:

    > A skąd wiesz za ile on je kupi? Ja jeżdżę właśnie na 3 komplecie i
    > kosztował 500 za komplet :P

    Zdradz gdzie kupujesz i czy tylko po treningowe... :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 8. Data: 2011-06-02 21:01:50
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 2 Jun 2011 06:29:07 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za impl
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Zdarza się pośmigać po zakrętach szybko i chciałbym mieć w tej
    > sytuacji odpowiedni zapas przyczepności, bo wiadomo jak to jest na
    > naszych drogach.

    Szybki zakret na drodze publicznej nijak ma sie do kilku kolek na torze.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 9. Data: 2011-06-08 21:03:41
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    Pozwolę sobie podpiąć pod wątek.
    Kończy mi się powoli w Aprili Shiver tylna. Była Metzeler Sportec M3 i
    bardzo przyjemnie się zachowywała, ale vka troszkę zjada.
    Przód jeszcze kawałek jeżdżenia..
    I tu pytanko o dobrą alternatywę. Lata codziennie, niezależnie od pogody
    chyba, że śnieg wali poziomo. Raczej bez zpier, ale chyb sprawnie..
    Przydałoby się coś dobrze trzymającego i dośc uniwersalnego.
    Co powiecie o Metzeler Sportec M5 Interact? Jakieś opinie? Inne opcje?

    I przewijał się wątek o przód inny tył inny, czyli przód M3 a tył M5
    Może ktoś taka kombinację przerabiał?

    --
    jeDrASS