  • 1. Data: 2011-06-01 21:36:19
    Temat: Zbroja - to dobry pomysł?
    Od: "Muchozol" <m...@w...pl>

    Witam szanowną grupę,

    Ostatnio wkurzony upałami i poceniem się w tekstylu zacząłem szukać jakiejść
    dobrej alternatywy. Do głowy przyszedł mi pomysł, żeby zakupić zbroje, ale
    przed kupnem chciałbym dowiedzieć się czy będzie to lepsze niż normalna
    kurtka tekstylna. Teoretycznie wygląda pięknie - super ochrona(lepsza nawet
    od skóry), a do tego przewiewne. W praktyce jednak nigdy nie jezdzilem w
    zbroi, wiec bede wdzieczny za opinie tych, ktorzy w tym lataja- warto to
    kupic?

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2011-06-01 22:18:14
    Temat: Re: Zbroja - to dobry pomysł?
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Muchozol" napisał w wiadomości grup

    >Ostatnio wkurzony upałami i poceniem się w tekstylu zacząłem szukać
    >jakiejść dobrej alternatywy. Do głowy przyszedł mi pomysł, żeby zakupić
    >zbroje, ale...

    Pewnie masz na myśli zbroję na siatce ? wszystko fajnie ale to się ubiera
    pod kurtkę i to ciasno upiętą,
    w razie wypadku te wszystkie protektory to się przemieszczą i zrobisz sobie
    ku ku.

  • 3. Data: 2011-06-01 22:20:08
    Temat: Re: Zbroja - to dobry pomys??
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-06-01 23:36, Muchozol pisze:

    > Ostatnio wkurzony upa?ami i poceniem si? w tekstylu zacz??em szuka? jakiej??
    > dobrej alternatywy. Do g?owy przyszed? mi pomys?, ?eby zakupi? zbroje, ale
    > przed kupnem chcia?bym dowiedzie? si? czy b?dzie to lepsze ni? normalna

    Skad ja to znam ? ;) W ub. roku tak mialem i w pewnym momencie poszedlem
    i kupilem.

    > kurtka tekstylna. Teoretycznie wygl?da pi?knie - super ochrona(lepsza nawet
    > od sk?ry), a do tego przewiewne. W praktyce jednak nigdy nie jezdzilem w
    > zbroi, wiec bede wdzieczny za opinie tych, ktorzy w tym lataja- warto to
    > kupic?

    Na bardzo duze upaly sprawdza sie znakomicie :) Dzis poraz pierwszy w
    tym roku jej uzylem ;)
    Musisz miec jednak swiadomosc, ze wydajesz kase na cos, co w zasadzie
    sluzyc Ci bedzie raptem pare/parenascie razy w roku i to raczej na
    krotkich przelotach. Jesli to zaakceptujesz, to imo warto :)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 4. Data: 2011-06-01 23:37:53
    Temat: Odp: Zbroja - to dobry pomysł?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Muchozol" idzie dobrą ścieżka:

> [...]
    > ochrona(lepsza nawet od skóry), a do tego przewiewne. W praktyce jednak
    > nigdy nie jezdzilem w zbroi, wiec bede wdzieczny za opinie tych, ktorzy w

    Zawsze się dziwiłem tym, którzy w lejącym z nieba żarze potrafią śmigać w
    skórzanych kurtkach. Toć chwilka na światłach i jajka uwarzone na twardo. Ja
    wiem, zaraz ktoś tu wyjedzie z bezpieczeństwem, ale czasami byłem bliski
    omdlenia, mimo, że mam niby kurtkę z full wypas wentylacją. Jak żarówa wali
    z nieba to żadna wentylacja nie pomoga. No i w zeszłym roku zakupiłem
    zbroję. Zakładam ją w upały na gołe ciało. Z tą przewiewnością to też tak
    nie jest różowo do końca, bo np te płaty na cyckach to musiałem trochę
    podziurawić, aby przewiew był. Rękawy - mimo że jest na nich siateczka - też
    się ręce pod nimi pocą. Ale generalnie jest to najlepsze rozwiązanie na
    upały. Jak jest ponad 30 stopni - a dbasz troche o własne 4 litery i nie
    chcesz jeździć w t-shircie, to tylko i wyłącznie zbroja ;-)

    zdroofka Johnny

  • 5. Data: 2011-06-01 23:40:35
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    szanowną grupę,

> [...]
    > ochrona(lepsza nawet od skóry), a do tego przewiewne. W praktyce jednak
    > nigdy nie jezdzilem w zbroi, wiec bede wdzieczny za opinie tych, ktorzy w

    powyżej 25oC koszulka polo i na to zbroja
    inaczej sie nie da .

    kolega wyzej slusznie zauwazył ze to wdzianko mocno sezonowe :)

    ps.
    mowie tylko o lataniu po mieście w trase zapomnij,
    nawet przy wiekszych ukałach wspolczynnik chlodznia wiatrem ....

    robi swoje

  • 6. Data: 2011-06-02 07:00:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-02 01:37, Johnny pisze:

    > Zawsze się dziwiłem tym, którzy w lejącym z nieba żarze potrafią śmigać
    > w skórzanych kurtkach. Toć chwilka na światłach i jajka uwarzone na
    > twardo.

    Jesli masz jajka w kurtce to znaczy ze albo masz jadra migrujace do jamy
    brzusznej albo za duza kurtke.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2011-06-02 07:38:59
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Jesli masz jajka w kurtce to znaczy ze albo masz jadra migrujace do jamy
    > brzusznej albo za duza kurtke.

    ROTFL . UMARŁEM

  • 8. Data: 2011-06-02 07:46:57
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    NESSO <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisała rzekomo
    > ROTFL . UMARŁEM

    A jak się już odrodzisz, to poczytaj o cytowaniu w usenecie.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 9. Data: 2011-06-02 08:09:07
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-06-02 01:37, Johnny pisze:

    > No i w zeszłym
    > roku zakupiłem zbroję. Zakładam ją w upały na gołe ciało.

    Pierdole, musze to zobaczyc... gdzie jezdzisz?

    > Ale generalnie
    > jest to najlepsze rozwiązanie na upały.

    Bezpieczenstwo, ono ma skalę.
    Poniewaz mamy wolnosc i demokracje wolno Ci ustawic sobie suwak na tej
    skali w dowolnym polozeniu.

    Wg mnie wentylowany kombinezon do zbroi ma sie jak naciagniecie stawu do
    jego rozpieprzenia albo 2 tygodnie bolu do operacji plus rehabilitacji.

    I tego sie bede trzymal, ale fakt jest faktem jak sie jedzie zloty
    szescdziesiat a tu wiatr zamiast chlodzic to dogrzewa to czlowiek sie
    zaczna zastanawiac czy mu licznik nie przeklamuje albo strefa geograficzna.

    > Jak jest ponad 30 stopni

    To trza byc twardym, nie mientkim.

    > dbasz troche o własne 4 litery i nie chcesz jeździć w t-shircie, to
    > tylko i wyłącznie zbroja ;-)

    Zbroja to calkiem sensowne minimum, z tym sie zgodze.

    KJ

  • 10. Data: 2011-06-02 08:12:13
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-06-02 00:20, Tomek Wozniakowski pisze:

    > Musisz miec jednak swiadomosc, ze wydajesz kase na cos, co w zasadzie
    > sluzyc Ci bedzie raptem pare/parenascie razy w roku

    E tam, se enduro dokupi i bedzie uzywal na okraglo.

    KJ