  • 1. Data: 2013-05-18 12:19:00
    Temat: Plamy na plastikach i skórze ekologicznej
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czyściłem szyby drzwi przednich środkiem Clin (Henkel) do okien i przy
    spryskiwaniu krople spadły też na plastiki i sztuczną skórę boczków. Po tym
    "zabiegu" pozostały na nich dość widoczne ciemniejsze plamy. Czy ktoś zna dobry
    środek konserwujący i sposób, który pomoże przywrócić stan pierwotny?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-05-19 10:04:18
    Temat: Re: Plamy na plastikach i skórze ekologicznej
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-18 12:19, TM pisze:
> [...]
    > tym "zabiegu" pozostały na nich dość widoczne ciemniejsze plamy. Czy
    > ktoś zna dobry środek konserwujący i sposób, który pomoże przywrócić

    Do skóry Gliptone GT14 do plastiku Gliptone Vinyl Cleaner

    Lewis